Trött, hängig och hungrig

| Natur, Vardag
Provet idag gick sådär. Inte så förvånande men ändå lite besviken. Hoppas att jag blir godkänd i alla fall, annars kan det bli tufft på nationella. Jag och mamma åkte till Farsta centrum efteråt, drog vidare till Sickla centrum för att kolla om en tröja i annan storlek fanns men när den inte fanns där åkte vi till Nacka forum och kollade. Irriterade blev vi när vi insåg att den inte fanns där heller men jag fick i alla fall med mig ett linne som jag visar senare. Nu känner jag mig trött, hängig och hungrig. Huvudvärken ligger även och kryper i bakhuvudet. Låt mig klaga. 
Emma Broberg

hoppas du snart känner dig bättre <3

Erika

Ush, känner lite detsamma idag. Men det är ju trots allt måndag!

natalia

Svar: Får väl avs´löja att det faktiskt inte var jag som fångade fisken! ;)

hoppas det bara kändes sådär o att du får bra resultat :D

linnea

ibland måste man få klaga lite! :)

KassandraPalma

nationella ska vara tufft men jag tror verkligen att du klarade det !

ebba

hoppas huvudvärken försvinner :)

fin blogg : )

Felicia - Modell

Fin bild :)

Ida Lindborg ♡

Härlig bild!

Sv: Åh tack! :D

Carolina

Tackar!
Jätte fin bild :D

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Hoppas det gick bra. :) Jobbigt när det känns sådär...

Inga-Linn

Låter som en lång dag!
Sv: Ja, den har varit bra, har din helg och varit de?:)

Julclaude - Nudity is not a crime!

Vad tråkigt! Håller tummarna att du blir godkänd ändå :)

LIENE

Tråkigt att tröjan inte fanns.

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en bra dag! :))

Felicia

Hoppas provet går bra!
puss

Karin

Ibland kan det vara skönt att klaga av sig lite på bloggen, man är inte positiv jämt, man är mänsklig :)

sussi

vilken härlig bild =)

Felicia - KRISTENSTEWART.SE

Gud vilken vacker bild =) Ska ta och köpa mig en bra kamera till sommaren , alltid kul att ha bilder med lite bättre kvalitè =)

Ida Lindborg ♡

Sitter här på mattelektionen och kräks snart pga huvudvärk haha. Idag var det makrill till mat vilket som jag inte äter, och jag åt 4 knäckebröd bara. Efter det sprang vi beep-test, snacka om att man behövde mer energi till det, men men det gick bra för fick A haha men jag är vääääldigt väldigt hungrig, trött och hängig nu och förkyld om man ska inflika det haha :(

Sv: Jaaa verkligen! :*D

Kelly

Hoppas du mår bättre snart :D

Emelie

Hoppas de gick bra på provet iaf :) fin bild!
sv: roligt att du gilla det :)

MATILDA

fin bild!

Veronica

Hoppas du känner dig bättre! Fin bild =)

Alice

sv: tack sötis!
riktigt fin bild!

Denise

Håller tummarna för att du blir godkänd på provet! :)

JOHANNAOFSWEDEN ★

Vacker bild !

Nathalie Tegelstam

Riktigt fin bild :) kram

frida christina

Älskar dina bilder, du är så himla duktig!

Sofia

Usch då. Hoppas du känner dig bättre snart.

Mikxki

Vilken underbar bild :)

Ida ☯ the sky under the sea

Fin bild! Drygt då det bara finns fel storlekar inne!

Emma

Superfin bild! :)
Svar: Tack snälla! :)
Kram

Hanna

Men åh! Superfin bild :) Härliga färger :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: