If you wanna dance and if you want it all, you know that I'm the girl that you should call

| New in, Vardag
Jag har fått väldigt många frågor om hur jag gjorde mina chokladpannkakor som jag visade igår. Jag hade faktiskt tänkt att jag kunde lägga upp ett recept till de men det blev aldrig av. Men ni gör ett helt vanligt pannkaksrecept och sen tillsätter ni kakao eller oboy pulver. Om ni tar kakao så tipsar jag om att ha i socker också för annars blir det rätt så osött eller till och med bittert. Jag tog ungefär 2 msk kakao, socker glömde jag, därför jag vill påminna er om det :) 
Köpte nya shorts för några dagar sen. 
 
Hur var eran valborg? Min blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men den var bra i alla fall. Jag och Filippa åt en god middag på Jensens, My kom dit och när vi var klara drog vi hem till Sigge. Där spenderade vi resten av kvällen med Julia och Hoshiar. Så det blev en lugn kväll med chillkrök, lekar och kortspel. 

Snygga shorts!
SVar: Jag har ett recept på nyttiga pannkakor, tror du man kan tillägga kakao i där utan att ha socker? Tror du man kan nåt annat sött? :)

Life of Johanna

Snygga shorts

Ja skivomslaget är riktigt läckert :)

sussi

så gott de låter =)

Jennifer

snygga! Fin rubrik också :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Snygga shorts :)

Emelie

Snygga! Vad kosta dom? :)
Sv; Tack så mycket Kram

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad snygga. :)

Alice

sv: tack sötis!
skitsnygga shorts!

Aina

Snygga shorts :)

natalia

Snygga!

Sarah Persson

vad fina!

Inga-Linn

Så Snygga!:D

milina.blogg.se

fina!

Nathalie Tegelstam

Snygga shorts :) kram

Agnes Eriksson

åh såå snygga!
sv: åh tack! kram

Denise

Riktigt snygga shorts! :D

Lisette

Snygga shorts, och en väldigt snygg design på bloggen också! :)

♡ Hanna Andersson ♡

Så himla fina!! :D

Sofia

Låter som en mysig kväll. :)

linah

så nice:D
är de redan så varmt där?
här e de jättekallt );

Linda [fotoblogg]

Så snygga shorts!

MATILDA

snygga :D

Isadora

Snygga! :)

LIENE

Så snygga shorts!

frida christina

SNYGGA!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: