If you lose yourself, I will find you

| Vardag
Idag har jag och några till i klassen spenderat halva dagen, kändes det som i alla fall, åt att kolla på lokaler inför studentskivan. Blev hämtad av pappa efteråt och vi åkte till Norrtälje. Åt en super mysig middag på Ett glas som är en resturang här. Har även tagit en timmes lång powerwalk. Sover hemma hos Therese inatt och imorgon åker jag till landet för att jobba. Men nu ska jag gå och lägga mig. Puss&kram
 
Bra kombo, haha :)
JOHANNAOFSWEDEN ★

Åh vad gott :D

♫♪ sandra

gott!

KassandraPalma

ser riktigt gott ut!

Nathalie

Åh vad gott!

Clara

Så gott det ser ut!
Hoppas att du får en bra helg!

V I L M A L A ♔

Oj vilken efterrätt! Såg himla god ut :')

Inga-Linn

Åh, vad gott!:)

linnea

åh vad gott det ser ut! :)

Denise

Mums! :D

Pauline

gott!

Marie

Ser jättegott ut! :)

Catrine

vilken god efterrätt! ha de nu bra i helgen:)

VERONICA - modeblogg

Åh så gott! Plus minus noll haha :) Ibland får man! Ha en fantastisk kväll fina du, kramar på dig!

Nathalie Tegelstam

Ser himla gott ut och duktig du är :) kram

milina.blogg.se

Gott!

Veronica

Ser galet gott ut :)

Carolina

Fin bild :)

Anonym

Haha, bästa kombon!;)
Vill också kunna springa men mitt knä spökar när jag ska springa längre sträckor!:(

Vicky

Vilka fina bilder! :)

Tack så mycket :)

vanja

gott :D

Julclaude - Nudity is not a crime!

Lät som en underbar dag och hoppas ni hittar en bra lokal till studentskivan :)

linah

ååå va gott



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: