I used to dream about another time and now it's all clear that's the only time I wish would come back

| Vardag
Godmorgon! Jag ska precis sätta mig vid frukostbordet för att äta och sen göra det sista innan jag åker till jobbet. Jag kommer att åka direkt från jobbet hem till Stockholm vid halv 4. Ikväll ska jag och Filippa på Miley Cyrus konsert. Det verkar som om man inte får ta med sig systemkameror in i arenan så det får nog bli mobil bilder istället med tanke på att min digital kamera är hemma hos pappa, dit hinner jag inte åka innan konserten börjar :( Men i alla fall så hoppas jag att alla får en bra dag! Kramis
MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Catrine

så fina bilder, Miley som är så bra ha det kul:D

Lollee

Så fina bilder!

Aina Strand

Gud vilka fina bilder :D

Boel

Sjukt vackra bilder :D

Och jag ska också på Miley idag! Woho, ska bli så grymt :D

Ebba ♥

Ha så kul på Miley konserten!

♫♪ sandra

superhärliga bilder!

Mirjam Wallmark

Åh vad roligt med konsert, ha så kul! :)

sophiejaneman [FOTOGRAF]

inspirerande bilder!

jonna

hoppas du får en bra kväll! :)

Erika

Ha en toppen kväll :) och njut!

Pauline

vad fint inlägg!

Ida-foto

Åh, ha så kul! :)

sandra

Kul med Miley Cyrus konsert :)

sussi

hoppas du får en underbar kväll =)

Sofia

Grymt. Hoppas ni får en kul kväll. :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Tack så mycket! :)
Vilka snygga bilder

Julclaude - Nudity is not a crime!

Åh vad kul, hoppas konserten motsvarar era förväntningar och du trots mobilen får fina bilder!

Johanna

Bra låtar!

Johanna - A dream as a model ♥

fina bilder :D

Linda [fotoblogg]

Fuskigt att du ska och se Miley :/

Nathalie Tegelstam

Jättebra låtar :) kram

MALIN

åh.. vilka fantastiska bilder!

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha eb fin helg! :))

LIENE

Så vackert det är där :O på bilderna. Åh.

JOHANNAOFSWEDEN ★

Underbara bilder !

Catrine

hoppas ni fick en grym kväll:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: