I got one less problem without you

| Natur, Vardag
Så himla skönt med långhelg! Jag vet att jag skrev det igår också men verkligen super skönt. Slutade skolan lite tidigare idag och då drog jag hem och packade. Har övningskört till landet vilket är ungefär 14 mil. Det jobbiga var bara att vi satt i köer i över 2 timmar, galet jobbigt för benen med kopplingen och så. Men nu är vi äntligen framme på landet. Jag jobbar imorgon och på fredag och sen åker jag hem till Stockholm igen. Hoppas ni får en fortsatt bra kväll så hörs vi imorgon ♥
Anonym

Ha en fin kväll :D

Sofia

Ja visst är det underbart med långledigt! :D

Johanna - A dream as a model ♥

Ja riktigt skönt med långhelg :D

Inga-Linn

Brukar du inte lägga ut kopplingen när du hamnar i köer eller i vid rött trafikljus?

frida christina

Så himla vackert!

MALIN

vad jobbar du med? :) svar: tack så mycket! jamen visst, vad heter du på instagram?

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Gullvivor har jag inte haft chansen att fota i år:(

frida christina

Härligt med långhelg!

svar: Man behöver inte alls gilla F! men är lite nyfiken på vad det är för konstiga saker de har? :)

LIENE

Duktig du är som övningskörde så länge :)

VERONICA - modeblogg

Åh jaa håller med, sååå så skönt ju! Man får ta vara på det! :) Ha en underbar dag fina du, kramar!

sussi

ingen långhelg här inte ledig
idag sen jobb fred, lörd haha..
Kram

Catrine

jobbigt med bilkö, men härligt med landet o ledighet:D

natalia

Godmorgon fina du!
ha en fin dag :)

MATILDA

fin bild =)

Linnéa

Sååå himla fina blommor dom där gullvivorna <3

linnea

ja skönt med lite längre ledigt! dock jobbar jag imorgon, men sen är jag ledig tre dagar :)

Hoppas du får en bra helg med fint väder! :)

sera -

Håller med, helt galet skönt :D

Ida-foto

Håller med dig! Super skönt :)

Life of Johanna

Det är alltid skönt med långledigt :)

Nathalie Tegelstam

åh så härlig bild :) kram

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Oj va långt, det där med kopplingen hade jag stora problem med i början när jag övningskörde, men man lär sig :)

svar: Okej, känns den som hud menar du? :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

håller med - skönt med ledighet :D

Linda [fotoblogg]

Kul att övningsköra, men mindre kul med köer :/

Marlene S.R

fin bild:)

Pauline

jätte skönt med långhelg!

Hanna

Fin bild ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: