Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Det var sommaren 1999. Fyra småstadsgrabbar inledde sin strävan efter att förlora oskulden. Under åren som gått har Jim och Michelle gift sig, medan Kevin och Vicky gjort slut. Oz och Heather växte ifrån varandra men Finch suktar fortfarande efter Stiflers mamma. Nu har dessa vänner återvänt hem för att som vuxna tillsammans minnas, och inspireras av, det förgångna – av de hormonstinna tonåringar som lade grunden till en humorlegend.
 
 
American pie filmerna är så himla sköna och den här var inget undantag. Den är ganska sjuk och lite äcklig ibland men den är väldigt rolig. Scenen när de var på fest hemma hos Stifler och Jim sätter på sig de där läder kallsongerna var as skön. Jim's pappa var också så himla rolig. En bra film :)
Bild lånad från google
Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Åh måste se den! :)

Johanna

Dessa filmer är så himla roliga! Kram

Inga-Linn

Känner igen handlingen, kanske har sett någon liknande film!:)

Sv: jaha, oj då förstod jag inlägget lite fel. Haha:)

Hanna

jag kollade på trailern men tyckte filmen verkade lite virrig :/ fast den kanske är bra, oftast så säger ju trailern inte så mycket!

V I L M A L A ♔

ÅHH älskar den filmen! så himla underbar :)

Linnea

Haha, jag är ett mega-fan av dom filmerna :) min favvis är "the beta house", nummer 5 eller 6 tror jag att det är <3

Erika

Har konstigt nog aldrig gillat American Pie filmerna :)

Life of Johanna

Minns inte vilka jag sett, två tror jag, hur många filmer är det? :)

ja det var mkt gott

Nathalie Tegelstam

åh denna måste jag ju bara se :) kramar

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så bra film:)

sv: Som sagt, i år har jag inte fotat några, men här är den från förra året http://sessie.se/2013/may/nagra-gula-gullvivor-och-en-rod.html

jasmine

najs!

Johanna

nice ;)

Vicky

Ja eller hur!

Den filmen har jag sett, tyckte inte alls om den ^^ Men American Pie är min typ av film :P

MALIN

den verkar så himla rolig, men ändå har jag aldrig sett den haha! svar: jag såg det ;)

Johanna - A dream as a model ♥

kanske man ska se :)

natalia

Haha den filmen är bra ;)

Mirra - NH och Hoppryttare

Ååh de är så bra :D

frida christina

Vilket bra tips!

svar: Tusen tack fina du!

Okej, kan du inte förklara vad F! har för punkter som du inte tycker om, är lite nyfiken :)

Charlotta Hägg

Asså dom där filmerna är jätteroliga! :D

Katta

Bra tips!

Lydia

Tack för tipset!

Jennisbeauty

Så bra blogg du har! Jättekul med filmrecension! Kram :)

blondie

jag älskar american pie karaktärerna hahaha såå sköna.vem gillar du mest?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: