Because baby if it's trouble that you're looking for, I'm here

| Inspiration, Vardag
Untitled #26
 Jag började dagen med nationella prov i engelska. Det sög, vi blev av med ännu en sovmorgon. Och till råga på allt slutade vi senare bara för att vi var på historiska museet. Drog hem efteråt och somnade en stund och sen åkte jag till gymmet. Ikväll har jag bara pluggat körkortsteori och kollat på Californication. Hur har eran vecka börjat? 
V I L M A L A ♔

Oj nationella i Engelska är inte kul... jag hade spanska, fyfan Fint collage ♥

♫♪ sandra

åh massa snyggt!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygga saker du hittat!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Snygga kläder. :) Jobbigt med nationella prov.

Emelie

Fina saker!

Emma

Ha en bra dag! :)

frida christina

Så mycket snygga saker!

Emilia Sjödin

fina kläder!

Agnes Eriksson

snyggt! ÄLSKAR byxdressen! kram

Mikxki

Den rosa klänningen och vita jackan var riktigt snygga! :)

Lydia Elstig

Massa snyggt!

Emma

Åh, nationella är inte kul! Har det imorgon i engelska! Superfina kläder i alla fall! :)
Svar: Ja verkligen! :)
Kram

FrökenTV, bloggen om tv och film

snyggt kollage

Emma Grann Fotografi

ÅHHH! Vill ha allt!

Nathalie

As snygga kläder!

Tråkigt med nationella... hoppas det gick bra!

sussi

vilka härliga bilder somrigt =)

VERONICA - modeblogg

Men gud så härliga sommar-plagg! Perfekta till sommaren ju, vad härligt! :) Ha en fin tisdag tjejen! Kram

Anonym

sv: ja det tror jag med :) Snygg korallklänningen var!

Catrine

va mycket snygga kläder:)

sofia

hade oxå nationella engelska, tyckte att det var svårt och jobbigt :)

Veronica

Gillade verkligen den blåa dressen =)

Pauline

så fina kläder :)

Erika

Snygg inspo!

Josephine - Living in London

Åh, så mycket snyggt!

Leila

Åh jag skulle också behöva läsa på körkortsteori... Jag är också 18, och fyllde i april, men har fortfarande inte tagit tag i det haha! :D hur går det för dig?

Amanda

Åh massa fint!

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv: åh tack så hemskt mycket!! :D

Nathalie Tegelstam

Supersnygga kläder,skulle inte tacka nej till dom i min garderob :) kram

Sofia

Massa snyggt!

MATILDAS

snyggt ;D

Henrietta

Riktigt fina kläder! Vill ha allt!

Caroline Bergström

Wow så mycket fint!

Inga-Linn

Dom rosa skorna vad snygga!:D

natalia

Så mycket snyggt!

Julia

Åh, hoppas att nationella gick bra. Hur långa är de proven nu för tiden?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: