You're my wildfire every single night

| New in, Vardag
Godmorgon! Har ni sett det underbara vädret ute? Vilken sol! Jag har studiedag idag och sitter just nu framför datorn och ska kolla på det senaste avsnittet av The Walking Dead. Efter det ska jag göra mig något att äta innan jag åker in till stan för att möta Lisa och My. Vi ska luncha tillsammans och sen leta efter någon klänning till mig. Om någon har tips på affärer där man kan köpa festklänningar i Stockholm så är era tips välkomna. Hoppas alla får en bra dag och att solen håller i sig lääänge. Puss&Kram
 
Dålig bild men new in från Lager 157. 
elin stridh

har tänkt köpa dne där men gillar när dom sitter lite löst upptill, hur sitter den?

Tävlingen är avslutad, kika in och se om du är den lyckliga vinnaren! <3

Michelle

Fint!

sv: Yes!! Bra lååt!! :)

Amanda

Snygg!

Michelle

* Jag beställer de flesta festklänningar.. från nelly mest!

Beatrice Jakobsson - fotografering

Sv: Det var sjukt gott :)

Vilken fin!

Anonym

sv: eller hur det tycke rjag med :) fin tröja!

Alva Brodin

Gud vilken fin! Älskar såna där tröjor :)

Emelie

Såg att du läste ekonomi. Jag ska välja linje nu och jag har funderat på ekonomi, är det mycket plugg? tycket du linjen är rolig? vad tycket du är bra/dåligt med den?

Vet att kommentaren inte har något med inlägget att göra men är tacksam för svar!

emilia

Åh vad skönt med studiedag asså.. ;)

Sarah Persson

Vad snygg den var! Älskar sådana där, och spec svart ( nej jag är inte emo.. haha) :D

frida

Åh en sån ska jag också köpa!

cassandra gigel

fin :D

Elaine

åh vad mysigt det lät :)

Alexandra Eriksson / Design & Foto

Åh sådana tröjor är så fina! :)

Malin

såå fin!

Amanda

fin tröja! Zara har alltid någon slags fin festklänning, men sen beror det ju på vad du vill ha för sort! :)

Sofia

Fin!

Ida Lindborg ♡

Fiin bild!

Sv: härligt :D

johannagrahn

Fin! :)
Sv; tack! Allt bra med dig? :)

Tilde

Snygg!

Jättefin! Älskar Lager 157!
Tyvärr har jag aldrig varit i Stockholm och shoppat så kan inga affärer alls.. men hoppas du hittade någon!

linnea

låter som en härlig dag för dig! :)

KassandraPalma

Snyggt!!

Sv; ja det är bra men lite läskigt bara (:

linah

va snyggg:D

V I L M A L A ♔

Så fin den var! kan tyävrr inte stockholm så bra :( kram ♥

J o j z y ♛

Fiin!

SV: Jaa! ^^

Amanda [SPONTAN]

Åh, The Walking Dead! <3

Malin

skulle också vilja ha lite sol!:)

Alexandra - Lakeyours

Så fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: