We keep holding on but we both know what seemed like a good idea has turned into a battlefield

| Vardag
Jag ska erkänna att jag har lite brist på inspiration sen jag kom hem. Jag är så himla trött på kvällarna på grund av tidsskillnanden och har en hel del plugg så jag har inte riktigt orkat gå igenom alla kommentarer eller alla bilder än. Ärligt talat har jag inte ens fört över bilderna på datorn än. Igår var jag och shoppade på Lager 157 med mamma och idag ska jag bara gå hem och plugga efter jag slutat skolan. Jag ska gå igenom bilderna då också. Hoppas ni har haft en bra dag än så länge. Puss&kram
frida

fint kollage!

Carolina

Ja, men det kan jag meddela att det var :D

Lager 157 är världens bästa affär!

Alva

Åh vilka fina och inspirerande bilder!! Längtar mycket efter sommaren när jag ser dem :)

Jojo

Fina bilder ;)

V I L M A L A ♔

Motivationen kommer snart! Du kanske kan visa vad du handlade? :) kram <3

Emmy

Förstår jetlagen, det brukar inte vara kul (och från Thailand är det ju inte lite timmar)! Kul iaf att du har bilder som vi kan få se som småningom. :)

sv;
Jaaa hihi, älskade alla bilder som jag hittade på weheartit. Så grym inspo där finns :D

KassandraPalma

Ser justin bieber ut så nu???

Michelle

Känner mig också trött.. trött på allt plugg!! :(

emelie andersson

åh Justin :)

sv: härligt att höra, det är bra med mig med :D

Ida Lindborg ♡

Jag håller med dig om inspirationen!!

SV: Tusen tack :)

Linnéa

Underbara bilder där <3 Inspo :p

frida christina

Åh vilka underbara bilder!

natalia

Fina bilder :D

Johanna B

Jättefin blogg! Vad har du för dig i veckan? några planer? :) kolla gärna in min blogg, kram ♥

Beatrice Jakobsson - fotografering

Sv: Åååå, fan förstå det!

Underbara bilder

Alma

Fin inspo!
sv: tack så mycket!

kaffehörnan

Jättefint kollage

almaa

Sjukt fina bilder, och så jobbigt med plugg:( as fin blogg btw :)

linnea

jobbigt att vara trött, men blir nog bättre snart :)

Isabelle

Så underbara bilder :D

Agnes Eriksson

sv: åh tack så hemskt mycket!
häärliga bilder! kram

frida christina

Hittade du något kul på Lager 157? KRAM

Amanda

Har inte heller så mycket inspo till att blogga just nu :P

Michelle

Hoppas att du har en bra onsdag tjejen! :)

Rebecca

Jätte fina bilder :)

Madeleine

wow justin med tatueringar på halsen - åå snygg!

VERONICA - modeblogg

Vilka härliga bilder! Superhärliga :) Inspo-bomb. Kram

Sarah Persson

vad härliga bilder :)

frida christina

Sk bli kul att få se bilder från resan!

linah

så fina thailandbilder<33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: