Thailand del 1.

| Resor
Vi stannade i Bangkok på dit vägen för att kunna åka vidare till Koh Samui. Bilder på deras flygplats ↑
 
Första drinken på Koh Samui
 
Mopeder överallt och elledningarna får tala för sig själva
 
Fiskbad, otroligt äckligt. Lät fiskarna stanna på mina fötter i max 2 min innan jag viftade bort de.
frida christina

Men åh vilka underbara bilder!

aina [fotoblogg]

Vilka härliga bilder!

Jonna

Åh vad härligt det ser ut! :)

Amanda [SPONTAN]

Åh vad kul att se :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack så hemskt mycket!
åh så härliga bilder, vill också åka utomlands NUU! kram

natalia

Ååå så fint <3

sandra

du verkar ha haft det bra :D

Sarah Persson

Åh vad avis jag är! :D vill ju oxå till underbar Thai, kom du hem nyss eller? :)

Inga-Linn

Åh, det där såg ju jättehärligt ut! Nublev jag avis!!:]
Sv: Du kommer inte att ångra dig, jag lovar!!:D Jag ska på båda!:)

sussi

wow vilka bilder =)
skulle gärna testa fiskbad :P

Nathalie Tegelstam

åh vilka fina bilder!!
- hehe det går inte så bra med den, tror inte de blir något tyvärr :( kramar

Sofia

Det ser toppen ut! :)

Linda

åh va fint

Linda

hoppas allt är bra!

J

åh va härligt!

♫♪ sandra - en musikblogg

härliga bilder!

Linnéa

Underbara bilder, fast det där fiskbadet ser lite scary ut <3 *haha*

Nathalie Tegelstam

Vill också utomlands nuuu :) kramar

ANGELICA - Hälsosamt

Åh, så underbart!

Marie

Åhh det går inte att beskriva hur mycket jag vill åka till Thailand! Hur var det i Koh Samui? :)

Sv; Tack så mycket! :)

Erika

Haha, sånt fiskbad hade jag velat testa!

sv. Den är superbra :)

- Caroline

Åh vad härligt!

frida christina

Blev fötterna mjuka av fiskbadet?

natalia

Ska bli kul att se fler bilder :D

PINKPIERCINGS.se

Sjukt fina bilder :D

svar: Tack, du är!

KassandraPalma

åh vad fina bilder!!

Underbara bilder! Vill också ååka!

frida

Åh vad avundsjuk jag blir!

Caroline Blomberg

asså men gud va härligt!!! blir så avis!

LindaViola - mamma till två!

Åh, vad härligt det ser ut!!

Beatrice Jakobsson - fotografering

Underbara bilder!

Malin

ååå så najs!

Ida Lindborg ♡

Åh vilka fina bilder!!

Sv: hihi ja visst är hon! :'D

Fatma - Grafisk designer

Spännande!

jessica

Jösses vad lyxigt det där såg ut då! :o

Svar; ja supersöta :D eller ja, inte spindeln men resten ;)

hanna

fina bilder :D

Alva Brodin

Åh så avundsjuk jag blir nu! Vill också till Thailand. Världens finaste land :)

sussi

hahaha... kan tänka mig att de kittlas :P

Ebba Axelsson

Sv: Hon tackar & bockar :D

Såå härliga bilder! Kittlades der när fiskarna var vid fötterna? Haha :)

Rebecca

Åh va fina bilder :)

nathalie

åh vad fint och härligt det ser ut :))

Dana

fina bilder!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättekul att se dina thaibilder:)

Sanna

Haha ja sådant där fiskspa är väldigt obehagligt! Kram :)

Johanna - A dream as a model ♥

Kul att få se och läsa :D

sv: Kul att du tycker de är snygga! Åh vad kul att du har det plagget :D

Sabina

sv: Tack!

Åh så härligt, superfina bilder också :)

jonna

åh, man blir ju inte alls sugen på att åka utomlands nu.. :) ser väldigt härligt ut!

Johanna - Träning, Hälsa & Vardag

Åh så underbart!

Hanna

Fint! Åh gud så härligt det ser ut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: