I'm slowly drifting away and it feels like I'm drowning

| Inspiration, Vardag
Untitled #21
 
Untitled #21 by amandalindstrand featuring a racer back tank
 
Var på gymmet igår efter skolan och sen spenderade jag kvällen med att plugga inför ett svenska grammatik prov och lite körkortsteori. Någon som har tips på hur man kan plugga teori? Sitter i skolan just nu och är verkligen svintrött. Kommer att få sluta tidigare än vad vi brukar göra och ikväll ska jag på ett pass på gymmet. 
Natalie Salazar

älskar armbandet :)

Linnéa

Snyggt :P

Haha, ja vem hade inte velat ha Johnny Depp <3

Emma

Skönt att hinna med lite träning i vardagen! Fina saker i collaget dessutom! :)
Svar: Tack detsamma fina du! :)
Kram

♫♪ sandra

snyggt!

Mirjam Wallmark

Snyggt kollage!:)
kram

Amanda [SPONTAN]

Fin outfit :)

Alexandra - Lakeyours

Så mycket snyggt!

Johanna

Snyggt! Kram

Michelle

Fråga någon annan som kanske kan förhöra dig :)

madeleine

älskar det nagellacket :D

Sofia

Snyggt!

Nathalie Tegelstam

Riktigt snyggt :)

Inga-Linn

Jag ska nog ocså sätta mig med körtkortsteorin en stund!:)

Carolina

Me2, det är även skönt att min pojkvän gärna kollar på det med mig :)

Gillar outfiten starkt! Jag har aldrig fattat passionen för gym. Har du något som verkligen får dig att villigt gå dit ofta? :)

Ida Lindborg ♡

Snyggt!!

Sv: jaa men gör en, det är verkligen värt allt jobb :D

KassandraPalma

sv: tack :) snyggt collage

- Caroline

Snyggt!

sv; Ja precis :D

linnea

snyggt linne!

| BYSMJ | + all by me.

snyggt!

V I L M A L A ♔

Såå fint!
Jag skulle nog plugga som vanligt :/

sussi

älskar bootsen =)
önskar dig en fin torsdag ..

Agnes Eriksson

sv: åh taack!
åh snyggt, speciellt ryggen på den rosa tröjan! kram

Sara

Snyggt! :D
Har tyvärr inga bra tips på teoriplugg :(

Hanna

Så snyggt collage :D
SV: Tack! :)

Evelina Sigetty

snyggt! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: