I found a place to rest my head

| Vardag
Hej kära vänner! Drog till stan igår efter skolan, köpte en mask till en studentskiva. Drog hem, åt middag på resturang och tog det bara lugnt resten av kvällen. Åkte in till stan tidigt imorse med Filip och Sofia. Vi har njutit av det underbara vädret, käkat lunch och så. Satt på uteservering på Kvarnen ett tag också. Ska snart möta My och Lisa, vi ska käka middag tillsammans hemma hos mig och sen åka och bowla med Filip och Sofia. Det blir nog en bra kväll. Puss&Kram
Ida Gratte

ååå BJ<3 gott

emma

åh, har inte hunnit smaka frozen yoghurt från bj's än. är de goda? :)

Milina Salihodzic

Åh måste testa den glassen!

Linnéa

Så mysiga bilder :p

Tack, jag längtar verkligen till sommaren <3

ida

Kul!☼

Amanda [SPONTAN]

Lät underbart :)

Inga-Linn

Var den nya glassen god?:)

Nathalie Tegelstam

Jätte mysiga bilder :) kram

natalia

Gud vad mys :D

linah

har du pojkvän?:)

Izabella

Fin blogg du har!:)
Kram

Sofia

Låter toppen. :)

Nathalie Tegelstam

Så gott med våfflor och B&J :) kram

ADARAS Blogazine

Åh gott med våfflor :D

Cajsa

åh, shit va gott det där såg ut! :O

sv. hehe jo men visst vettu! :D

Fotoblogg av Ida ❊

Åh våfflor och B&J <3 har med den Ben&Jerry'n hemma *.*
Sv: hihi ja verkligen :D

V I L M A L A ♔

B&J omg! Ser fett med mys ut, ktam på dig ♥

natalia

Hoppas du får en bra dag idag med då :D

Ebba

Fin blogg! :) Hoppas du får en härlig dag!

Agnes Eriksson

Fina fina bilder!
sv: tack Amandaa! kram

Michelle

Mysiga bilder.. fräscht med bär på våfflan! :)

Jen

Fina ni är :D hur smakar den där BJ btw?

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Celine

Kul ni såg ut att ha det! :D

KassandraPalma

så härliga bilder!

Marlene S.R

åh vad gott det såg ut!

Ida ☯ the sky under the sea

Låter som en trevlig helg :)

Sarah

De låter som en jätterolig helg :)

nathalie

fina bilder :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härliga bilder!

Mirjam Wallmark

Vad roligt, härliga bilder! ♡ kram

frida christina

Åh vad underbart!

Anonym

Åhå Ben & Jerrys!

elin stridh

härliga bilder :D

ja, fast tror rösten kompenserar det :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: