Födelsedagspresenter del 1.

| New in
Här kommer de första bilderna på mina födelsedagspresenter. Kommer att visa resten senare på grund av att jag inte vill publicera för många bilder i ett inlägg. Tack så mycket för presenterna ♥
 
Ett par jeans från G-star, ett par jeans från Lager 157 och en digital kamera. 
Armband, te kopp och te låda. 
Skor och blomma.
Toffifee chocklad, trosor och träningsbh.
Bomber-jacka och parfym. 
Smyckesträd som jag råkade "inreda" innan jag tagit bild och påslakan.
☆Z I N J A☆

vad fina presenter!

Alexandra - Lakeyours

ååh så mycket fint du fick!!

Emelie Andersson

Åh vad fina saker! :)

Sv: tack så mycket fina du! :)
Allt bra med dig idag?

HJJONSSON

Åh fina grejjor!

♫♪ sandra

många fina presenter du fick :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad mycket bra presenter:)

Esmeralda

Grattis! fina saker du fick:)

LINNEA

Jättekul att du är med! Lycka till, vinnaren presenteras i helgen :) kram

fina saker!

Sofia

Så mycket fint!

frida christina

Vilka fina presenter!

Agnes Eriksson

sv: hehe taack!
fina grejer, jackan va sååå snygg! kram

Sara

Åh massa fint! :D

Vilka fina presenter! Grattis i efterskott! :D

VERONICA - modeblogg

Gud så mycket snyggt! :) Riktigt mycket snyggt. Vad roligt!! Kramkram!

Linnéa

Åh, såååå många fina presenter <3

- Caroline

Vilka fin saker!

sv: Tack så mycket :)

Amanda [SPONTAN]

Vilka fina presenter du fick :)

sommarblom.blogg.se

Snyggt smyckesträd:D

Ida Lindborg ♡

Åh fint! Hoppas du fick en bra födelsedag! :D

Sv: Tusen tacK :)

Nathalie Tegelstam

Jätte fina presenter :)
- härligt att höra. kramar!

MADDISENJ.SE

Vilka fina presenter

Inga-Linn

Härliga presenter!:D
Sv: Ja, jag vill göra tester men då kan körläreren se resultatet och då vill jag inte göra det förns jag är säker!:) vill inte verka dum!;)

Emmy

Vilka fina födelsedagspresenter där :D

sv;
Åh jaa håret var alldeles underbart! GE MIG-känsla verkligen :D Sminkningen var också sjukt fin, något sådant kan man ju öva på!!

Erika

Fina presenter! :)

sv: Visst är den bra?

Karin Lygnersjö

Oj, var ju jättemycket fint! :)

KassandraPalma

Smyckesträdet var så himla fint!

aina [fotoblogg]

Så fina saker du fick :)

Nathalie Tegelstam

Älskar den gröna jackan, har en likadan fast svart :) kramar

nathalie

oh! va fint :) <3

Natalie Salazar

Så kul att se allt du fått :) massa fint!

Elaine

Jag vill ha jackan! :)

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, jättemysigt :) Och superfina presenter!! KRAM

Chaterine

Vilket fint smyckesträd! Letade typ i evigheter innan jag hittade ett fint själv haha :)

Mirjam Wallmark

Åh vad fina saker, älskar armbandet! :)
kram

SOPHIEHELENA

Tack så mycket :D
Härliga presenter!

Julia

Vad fina presenter du fått! :)kram

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så mycket fina presenter!:)

sv: Jaa:) Kramisar♥

Marlene S.R

så bra saker!:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: