Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
I ett framtida fasciststyrt Storbritannien möter vi den unga Evey, som räddas från polisernas trakasserier av en maskerad hjälte som kallar sig "V". Han är karismatisk och en mycket skicklig och listig kämpe som försöker starta en revolution mot den tyranniska regeringen. När Evey upptäcker sanningen om V:s mystiska bakgrund, finner hon också sanningen om sig själv och allierar sig med honom i kampen om frihet och rättvisa i ett samhälle styrt av grymhet och korruption.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
En film som jag har hört talas om flera gånger och sett bilder på masken utan att ha tänkt på att det är en film som jag borde se. Men nu har jag gjort det och jag tycker att den var sjukt bra. Jag älskade slutet, eller jag älskade allt. Tyckte om V även om jag i början tyckte han var galen, men vem gjorde inte? Allt hängde liksom ihop, i början förstod man inte riktigt men svar fick man på allt så småning om. Filmen var otroligt spännande. 
 Bild lånad från google
sandra

Länge sen man såg den filmen men den var bra :)

Agnes Eriksson

sv. åh tack!
åh den verkar bra! kram

MALIN

om du ger den så bra betyg så får jag väl ta och se den en dag ;)

Sofia Eklund

sv; åh tack!

kanske får ta och se filmen!!

Har inte sett filmen men den verkar vara spännande ^^

- Tack så mycket :)

Nathalie Tegelstam

Tack för tipset, den ska jag absolut se :) kram

Erika

Den där är bra :)

sv: Tack!

Ida Gratte

Låter spännande :D kanske ska ta och kolla på den :) har inte sett den än!

Ida Lindborg ♡

verkar vara bra!

Sv: tack snälla! :D kram

Felicia

Har faktiskt inte sett den!

puss

frida christina

Vilket bra tips!

Michelle

Den här filmen älskar jag!! :)

sussi

låter riktigt bra =)

V I L M A L A ♔

Åh bra tips, FILMSÖNDAG! kram <3

Sofia

Mycket bra film. :)

Emmie

Åå har funderat på att se den men inte kommit till skott..

Elina Ljungqvist

HAr typ börjat sett den många gånger men alltid avbrutit för den är så tråkig och för poetiskt snack för mig haha.. men man kanske ska ge den en chans då!

Tänker bara på dreamhack när jag ser den masken då alla har såna typ, har även en själv som ligger här i min hylla haha.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: