En grym födelsedag

| New in, Vardag
Tack så jätte mycket för alla gratulationer! Jag hade en grym födelsedag i lördags. Jag vaknade av presenter och sång på sängen och sedan fick jag våfflor på jordgubbar, grädde och glass till frukost. Åkte till stan sen och träffade Filippa, Jacob och Gurra. Vi käkade lunch som jag blev bjuden på och åkte sen hem till mig. Började fixa inför kvällen, tjejerna var bjudna på middag. Killarna drog när de kom. Vid 22 tiden åkte vi in till stan, satte oss på Lion bar för att förkröka. Drog vidare sen till Marquise. Sov hemma hos Cecilia och spenderade gårdagen med att bli firad av släkten. Tack till alla som var med och firade och tack för alla presenter. Bilder kommer sen. 
 
Bild på mina nya skor jag köpte i fredags. 
HJJONSSON

Fina skor!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

sv: Ja, det har jag haft. Har du? :)

Michelle

Grattis i efterskott och fantastiskt att du hade en bra födelsedag! :)

natalia

Grattis i efterskott!! :D


Ps. jag är tillbaka nu och kommer uppdatera som vanligt :D

KassandraPalma

Låter som en riktigt bra födelsedag :)

Sofia Eklund

sv; tack!

gu vilka snygga skor!

Erika

Snygga dojjor!

sv: Eller hur :)

- Caroline

Åh vad kul :D vill också vara 18 nununu.

sv, Tack så jättemycket!

Marlene S.R

snygga skor!

Carolina

Grattis i efterskott! :D

Tack så hemskt mycket :D

linnea

så snygga skor! :)

nathalie

ååh så fina! Hoppas att du har haft en toppen dag! kram

Hedda Rönnlund

Grattis i efterskott!
Sjukt snygga skor!!:D

Mirjam Wallmark

Grattis i efterskott finis! Snygga skor ♡
kram

Michelle

*älskar skorna! :)

Anonym

Vilka snygga!

Mirra - NH och Hoppryttare

Grattis i efterskott :)

Agnes Eriksson

sv: hihi åh tack, haha gjorde det innan...
grymt snygga! kram

Jessica

Grattis i efterskott! :) Så snygga skor, verkligen superfina :)

Sv: Det tycker jag verkligen du borde göra :)

Linnéa

Härliga bilder <3

Åh, grattis i efterskott då :o)

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad snygga

Natalie Salazar

snygga och grattis grattis grattis!!

jonna

snygga! Hoppas du hade en bra födelsedag :)

emelie andersson

så fina skor :D

Grattis i efterskott! Fina skor :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: