15 mars - idag fyller jag 18 år

| Vardag
Den dagen som det känns som om jag väntat på så himla länge. Den dagen är äntligen här. Nu kan jag sluta tjata på alla om att jag snart fyller vuxen. Stort grattis till mig själv :) 
Brist på kameratagna egopics.
hanna

jaa :D
grattis!! :D

sofia

Grattis :D <3

Agnes Eriksson

sv: haha eller hur!
GRATTIS AMANDAAA!!! kram

V I L M A L A ♔

GRATTIS!!!!!!!!!!! Stor är du nu, kram ♥

Linda [fotoblogg]

Grattis fina du!

sussi

Stort Grattis på din dag =)

Flisan

Grattis på födelsedagen :D

GRATTIS! :D hoppas du får en bra födelsedag!

Jessica

Ett stort grattis! :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack!
Hoppas du får världens bästa dag, ska du ut ikväll då eller? kram

aina [fotoblogg]

Grattiis!! :D

Alice och Rebecka

Grattis!

ELIN

grattis!

SOPHIEHELENA

Det är hon verkligen!
Grattis, blir det krogen nu då? :D

KassandraPalma

Åh, stort GRATTIS!!

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh, GRATTIS :D

Alexandra - Lakeyours

Finis!

G I N A ~

Grattis! :D

HJJONSSON

Åh grattis! :D

Inga-Linn

Grattis igen haha, hoppas du får en bra dag!!:D
Sv: Ja, visst var den cool!:)

Henrietta

Nämen grattis så mycket till dig! :)

Grattis sötis!!!

LINNEA

sv; ja verkligen så gott! :)

STORT GRATTISS KRAM

Petra

Grattis! :D

Ida Lindborg ♡

Åh grattis på födelsedagen!! :D ♥

Sofia

Oh, stort grattis! :)

Erika

Grattis på födelsedagen! :)

sv: Hon är superbra :)

Isabelle

Grattiiis!

Caroline Blomberg

men åh grattis!

Marlene S.R

grattis!:D

nathalie

dårfår jag önska dig ett stort grattis :)

Natalie Salazar

ååååh GRATTIIIIIS!!!

Louise

Stort grattis!

Ida Gratte

söt :)
Hoppas du får en bra lördagskväll :)

Nathalie Tegelstam

ååh vad kul att äntligen bli 18!! Grattis vännen :) Så roligt för dig! kramar

Amanda

Ett stort grattis på din dag!

SARA

Grattis! :)

l

GRATTIS!!!!!!! :)

jonna

Grattis! hoppas du har en bra födelsedag!

linnea

vad kul! grattis :)

Emmy

Ååh lite sen men gratulerar så mycket i efterskott fina du!!! :D:D

sv;
Tack snälla hihi, det var fina stunder det :D

MALIN

stort grattis tjejen! ta ett extra glas lagligt vin ikväll ;)

Julia

Grattis i efterskott :)

sv: tack!

J o j z y ♛

GRATTIIIIS :D <3

SV: Haha ja! De är supergoda ^^

Mirra - NH och Hoppryttare

GRATTIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!

☆Z I N J A☆

grattis hörru, jag vill också vara myndig!

PETRA ♥

STORT grattis! Hoppas du får en super dag :)

Anonym

Grattis i efterskott :D

Amanda [SPONTAN]

Grattis i efterskott fina du! :)

frida christina

Grattis!

MADDISENJ.SE

Hipp hipp hurra!! Hoppas du hade en fin födelsedag

saga

grattis i efterskott! :)

Johanna - Jojjoworld

Grattis i efterskott! :)

Emma

GRATTIS i efterskott på den stora dagen!
Hoppas du hade en fantastisk och minnesvärd dag :)

F R I D A - M A R I A

Ååh, grattis!!

ida'

Jag ha ett år kvar :D
grattis i efterskott! :)

♫♪ sandra

grattis i efterskott, hoppas du hade en bra dag :)

linah

gratttiiiiiss<3

Evelina

Grattis så otroligt mycket på din födelsedag! Hipp hipp hurra!

emelie andersson

grattis i efterskott :D

Sarah

Grattis i efterskott :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: