I've been waiting all day to wrap my hands around your neck

| Vardag
Att man inte får ta med sig systemkameror till konserter är en av de sämsta "reglerna" som finns. Jag som har ett otroligt bra objektiv som passar perfekt till konserter. Mobil bilderna jag tog är ganska dåliga, alla bilder är inzoomade då vi satt ganska långt bak och högt upp. Men konserten var mycket bra och nu gillar jag killarna lite mer. 
 
Annie sov hemma hos mig igår. Vi softade, kollade film, åkte till donken o.s.v. Idag gjorde vi pannkakor till frukost/lunch, mötte Emelie och softade en stund innan vi gick hem till mig. Vi har kollat på filmer, grillat och bara varit. Kom hem för lite mindre än en timme sen. Ska svara på kommentarerna och sen kolla på Lie to me. Puss&Kram
Boel

Bra bilder ändå tycker jag :D

Sv: Tack så mycket :)

milina.blogg.se

skojj! :D

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Varför får man inte ha med systemkameror på konserter?

svar: Tack ^^

Agnes Eriksson

ååh shit va roligt, hade också velat va där.. kram

Catrine

åh va kul det ser ut:D

Felicia

Men kul att vara där, själv ville jag strypa folk i fredags och lördags, massa folk som varit på summerburst, 1D och så massa fulla studenter på fredag, kill me!

puss

Kristina ►ll

Ja, det är asdåligt att man inte får ha med sig bra kameror....

sv: ja, visst är låten bra!

Clin

Åhh vi ska gå o se one direction i morgon :D

Charlotta Hägg

Sv: Tack så mycket:) Och jag håller verkligen med dig.. det är sååå illa att man inte får ha med systemkamera in. Fattar inte grejen. Dom borde vara glada och tacksamma för att någon vill det egentligen :p haha!

frida christina

Härliga bilder!

♫♪ sandra

åh vad kul!

linn

ååh håller med.. hatar att man inte får ha systemkamera med sig.. :( hade velat vara där :)!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh vad kul

ebba

sv; tack så jättemycket :) åh vad kul, avis på dig!

ida

så härligt!:)

Tea

Åhh tycker med det är sjukt dåligt att man inte får ha systemkamera :( men kul iallafall att kolla på dem!! :) jag ska se killarna imorgon! :D

SV: Tack så mycket fina du!! :)
Ha nu en toppendag, kram kram! ❤

Johanna

Fina bilder!

Linda [fotoblogg]

Åh, vad kul! Synd att man inte fick ha systemkameran :/

ebba

tycker också det där med systemkamerorna är riktigt dåligt :(

jonna

tack :)
tycker också det är tråkigt med kameraförbudet. Man vill ju såklart ha bra bilder när man går på konsert..

Systrarna H

Gud vad avis jag blev nu, KRAM

Linnéa

Sååå kul, hoppas konserten var grymt bra med <3

Denise

Fy vad tråkigt och dåligt att man inte får ta med sig kameran in! ;/

sandra

Kul med konsert! min syster var också på 1D :P

Pauline

vad roligt :)

Vilka härliga bilder!

Anonym

skoj :D

Josephine

Så kul!

Sv; Tack :)

Life of Johanna

Ja det är synd man inte ha med systemkamera, men förstår ur säkerhetssynpunkt att man inte får samt man får inte konkurrera med fotograferna

LINNEA

oj vad lite folk de var på ståplatserna haha. va du på lördagen? :D
jag var på fredagen! så jävla jävla bra

linnea

ja dåligt att man inte får ta med systemkamera!

Sofia

Coolt att ha varit där. :)

Erika

Superdåligt att man inte längre får ha med systemkameror!

Vicky

Ja det var super mysigt :)

Åh vad roligt med konsert, jag är dock inget 1D fan men det ser kul ut ändå :)

ebba:)

åh så kul!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: