I keep going to the river to pray 'cos I need something that can wash out the pain

| New in, Vardag
Det var en mycket lugn dag igår. Solade tills mamma hämtade mig, vi åkte till Nacka forum. Kollade lite och jag köpte en klänning. Åt middag tillsammans och sen åkte vi hem och åt glass med jordgubbar. Resten av kvällen spenderade jag i soffan framför gamla avsnitt av Gossip Girl som jag redan sett. Det var mysigt. 
 
Idag ska jag till skolan för skolavslutning. Ska bli så otroligt skönt med sommarlov, som jag har längtat och kämpat mig igenom det här året. 2ans matte har varit något av det värsta jag varit med om, har nog aldrig lagt så mycket energi på ett skolämne tidigare. Men jag klaradet det och jag är så jävla stolt över mig själv!
 
New in. 
 
Julia

Fin klänning!

jonna

så fin klänning :)
Hoppas du får en bra dag idag!

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Vilken fin klänning :)

svar: Ja, när jag tog studenten hade jag piercing, men inte på studentfotona ;D

Linnea

Jättefin klänning <3

Double Up - Lina och Malin

Vilken fin klänning!

Catrine

underbar klänning!:)

Inga-Linn

Åh, vad fin den va:)

Sv: ja, jag sitter på tåget nu!:) det är inte länge kvar nu:)

Lilla Lii

Vilken fin klänning!

♫♪ sandra

snyggt!

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snygg klänning och så skönt med sommarlov!:)

sv: Tusen tack!:) Kramisar♥

sussi

låter som en mysig dag =)
super fin klänning ..

Amanda

Jätte fin klänning!

Sv: Tack.

Sofia

Så härligt med jobbarlov! :)

LIENE

Du har varit jätteduktig i år :)
Gillar klänningen. Skolavslutning brukar vara kul, fast sorgligt om klassen ska splittras.

Life of Johanna

Fin klänning :)

ja det var en rolig dag i danmark

hjjonsson.blogg.se

Söt klänning!

Linda [fotoblogg]

Åh vad fin!

Veronica

Vilken fin klänning! :)

Jennisbeauty

Grymt snygg klänning, den klädde dig jättebra! :) kram

Felicia

så fin du är i den!

puss

Linnea

Hoppas att du haft en fin torsdag annars <3

Tea

Så himla fint!!

SV: Tack så jättemycket finaste du!! :D kram kram på dig!<3

Clin

Vilken snygg klänning!!

Pauline

fin :)

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt ju! :)

Flisan

sv: :)
fin klänning :D

Erika

Vilken fin klänning :) Grymt att du fixade matten!

milina.blogg.se

fin!

FrökenTV, bloggen om tv och film

fy vad snygg

Ida Lindborg ♡

åh fint! den passade verkligen dig!

Sv: Tack snälla! :d

MATILDA

super snygg! :D

Marlene S.R

fin klänning:)

marina

Jätte fin klänning. :)

ebba

åh vad fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: