Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
En grupp före detta militärer utför ett värdetransportrån efter att ha stulit viktiga ritningar. Johan Falk anar att detta bara är en övning inför ett betydligt större rån - ett rån som ska få alla andra att blekna i jämförelse.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Jag har alltid gillat Johan Falk filmerna och den här filmen var inget undantag. Jag tycker dock att det var dåligt att Frank inte visades på rutan en ända gång. Men vi fick se mer av Seth så det var bra. Den var riktigt spännande och bra. Jag gillade scenen när Sophie klampade in i Seths hem. Seths brorson är dessutom ganska snygg. Ett måste är att se dessa filmer!
Bild lånad från google
Linda [fotoblogg]

Måste se den :)

Moa

Älskar johan falk, speciellt för att Joel Kinnaman är så snygg här! haha

Johan Falk är rätt bra! Gillar såna typer av filmer! Fast Beck är bäst :)

En blogg om tv-serier

Kul med tips

Denise

Älskar Johan Falk filmerna, så jävla bra :D

♫♪ sandra

kul med filmtips :)

sussi

gillar verkligen johan falk =)

❤wilmaalsterlund

Åh måste se!

milina.blogg.se

Johan falk filmerna brukar nästan alltid vara bra!

Catrine

johan falk är så jäkla bra!!!:D

Johanna - A dream as a model ♥

Älskar Johan Falk filmerna! :D

Sv: Åh tack så hemskt mycket :D

Marlene S.R

bra tips!:)

lindal

älskar denna film

MALIN

den verkar jättebra!

Clara

Så bra med tips!

KassandraPalma

låter bra!

Ida Lindborg ♡

älskar de filmerna! :D

Sv: tack så jättemycket! :)

V I L M A L A ♔

Åh bra tips!! Ska se dem alltså :D kram

Sanna

Den är riktigt bra!

natalia

Ska se den!

Pauline

älskar johan falk filmerna!

Veronica

Älskar Johan Falk filmerna :)

Kajsa

Älska johan falk filmerna !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: