Värsta natten någonsin

| Resor, Vardag
Flygresan och allt gick bra tills vi kom fram till hotellet och skulle gå ut och äta. Hade sjukt ont i magen och tappade aptiten. Kräktes och fick sen gå hem igen. Har spenderat i stort sätt hela natten på toaletten och när jag väl lyckats lägga mig i sängen har jag ändå inte fått någon sömn. Nu kämpar jag för att få ned lite juice och vätskeersättning. Får nog stanna hemma några timmar till och repa mig, men känns lite bättre just för stunden i alla fall men känner mig så himla svag :( 
 
linnea

usch vad jobbigt! du får krya på dig!

VERONICA - modeblogg

Men fy vad tråkigt, åh det är så jobbigt ju! Krya på dig tjejen, verkligen!! :)

Michaela Magnusson

Fy vad surt! Hoppas du mår bättre snart!

Inga-Linn

Tråkig start på resan!:( hoppas det blir bättre snabbt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men fy, stackare:( Krya på dig!

william

gud vad tråkigt;O vilken otur ;( krya på dig!!!

Michaila - hälsa och studentliv!

usch stackare! :( Krya på dig!

sandija-döv-adopterad-fotografi

fin du är!

Erika

Ush vad tråkigt, hoppas det går över fort!

Sofia

Usch då. Hoppas du kryar på dig snabbt!

sandra

nej usch vilken trist start på resan :(

Life of Johanna

usch så tråkigt, hoppas du känner dig bättre nu

Robyn

Åh, nej va tråkigt! Krya på dig!!

linnea

hoppas det är bättre nu!

Boel

Ursh! Krya på dig <3

LIENE

Nej så jobbigt :( Krya på dig!! kramar

kaffehörnan

Stackare kära du

Sofia

ååh nej vad otur! Hoppas det blir bättre snart!

fashion

Ohh nej starkars! Krya på dig :D

Amanda [SPONTAN]

Usch så jobbigt, krya på dig!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du är piggare?♥

Åh, vad tråkigt! Hoppas verkligen du mår bättre snart och att det inte är nåt allvarligt! <3

Svar: Tack för din fråga! Eftersom det är en fråga jag fått tidigare så har jag skrivit ett inlägg om det! :)

Denise

Men fy! Hoppas du nu är på benen igen!

Caroline Kämpenberg '

men nej usch vad hemskt med en sån start på din semester och din resa! :( lider med dig och hoppas du kryar på dig!! stor kram

Sarah

Va tråkigt o bli magsjuk direkt :( Stackare :( Hoppas du mår bra nu :) Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: