Thailand del 9.

| Resor
Här befann vi oss på Koh Samui som ni ser på bilden. Nedanstående bilder är också från den ön. 
 
Utanför vårt hotell. Det var jätte stort, mysiga gångar som såg ut så här för att komma från receptionen till stranden. 
 
Två olika rum hade vi, här sitter vi utanför ett utav de. 
 
Folk gick runt med små kök på stranden och sålde till de som gick förbi. De ovan sålde papayasallad. Jag ville testa men de är väldigt starka så vågade inte, tyvärr. 
 
Här står en kille och skär skulpturer av is med en motorsåg, haha hur skön?
 
Och den här söta bilden med alla hjärt-ballonger måste vara från alla <3 dag.
Emilia Sjödin

Härliga bilder :)

marina

Gud vilka fantastiska rötter träden har. :)

Erika

Vilket härligt ställe :)

Nathalie Tegelstam

Så härliga bilder :) kram

Vicky

härliga bilder :D vill också åka till Thailand :)

Life of Johanna

Härliga bilder

Petra

ser härligt ut :)

Inga-Linn

Härliga bilder. Jag har tyvärr inte där!;( Verkar fint!

F E L I C I A

alltså hur härligt ser inte det där ut :oo

Pauline

å så härligt, fina bilder!

Isabelleq

Härliga bilder!

Sv: Tack!

Linnéa

Åh, vilka underbara bilder :p Längtar sååå till min Turkietresa nu <3

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ser riktigt härligt ut. Jag vill också åka dit!

Ida Lindborg ♡

härliga bilder! :D

Alice

sv: hoppas du haft en bra dag du med!
åh vad härligt det ser ut! fina bilder också!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, vill också

Flisan

Härliga bilder :D

Denise

Åh vill också utomlands! :)

Amanda♥

Det där såg inte alls fel ut! Skulle vilja besöka Thailand :)

Fina bilder och superfin blogg förresten, kolla supergärna min när du får ledig tid över! Kram :))

jonna

så härligt :)
längtar tills jag kan hinna med en utomlandsresa.. :)

Celine

Åh vill också åka till Thailand någon gång!

Clara

Så jättehärliga bilder!

fashion

SKIT KONSTIGA TRÄD!!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Så fint



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: