I got all the symptoms for a girl with a broken heart

| Resor, Vardag
Hej vänner! Magsjuk var jag de två första dagarna och sen blev det bättre. Super skönt att jag mår bättre och orkar följa med ut, men måste erkänna att vi alla här har varit lite små sjuka men för mig har det nog varit värst. Men vi solar, badar, äter god mat, festar och träffar nya sköna människor. Ikväll kommer Sofia och Filip hit så det ska bli riktigt nice. Puss&kram 
 
Liborius

fy för magsjuka! tur du mår bättre:)

MATILDA

så trist att va magsjuk! :/ krya! kram.

Amanda [SPONTAN]

Skönt att du mår bättre! :)

Felicia - serier/film

Bra att de är bättre

Sanna Preifelt

Guud så roligt :)
Tur också att du känner dig bättre :)

Boel

Tur att du mår bättre! :)

Pauline

men å så tråkigt å bli sjuk :(

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Trist sätt att börja resan på, men skönt att du blev bättre.

Emma Grann Fotografi

Fy för magsjuka!! Men skönt att det blev bättre!
Härlig bild :)

LIENE

sv: Texten betyder att Gud glädjs inte över onda människors död. För han älskar alla människor.

Skönt att det blev bättre sen!

Michaila - hälsa och studentliv

Usch inte kul att vara sjukt! :S

THE REVOLT

Skönt att det blev bättre! ^^

Rubriken!:D

linnea

usch så jobbigt med magsjuka!

Catrine

jobbigt med magsjuka, annars lät det riktigt härligt ju :D

KassandraPalma

härlig bild :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) och fyy för magsjuka.. tur att det gick över ganska fort ialla fall :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: