You better choose carefully, because I'm capable of anything

| Vardag
Glöm inte att kolla i min tävling där ett valfritt skärp ligger i potten, klicka här!
 
 Drog till stan idag och mötte Filippa efter att vi slutat skolan. Gick till Ticknet där vi betalade vår handpenning inför Magaluf resan. Sen hämtade vi ut min klocka som varit inne på lagning för andra gången. Ska kolla på dagens avsnitt av Paradise hotel och sen ska jag se på Hart of Dixie. Puss&Kram
Nathalie Tegelstam

Bra låtar :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack bästa amanda...
beeezta låtarna ju! kram

Johanna - A dream as a model ♥

Åh jag älskar dark horse :)

V I L M A L A ♔

Bra låtar :D

Malin Mattsson

dark horse är såå bra!

Johanna

Vilka grymma låtar!

En plats i solen

Ska absolut lyssna på låtarna1

Tack :)

Linda

bra låtar

Inga-Linn

Åh. blev det Magaluf, vad roligt!:)

Jojo

Bra låtar ;)

aina [fotoblogg]

Bra låtar :)

Boel

Bra låtar :)

Sv: Tackar :D

Ebba ♥

Bra låtar!

Sv: Åh tack så mycket, kram! ♥

Kashaya

Härligt med resa.=)

En plats i solen

Riktigt bra låtar, hade bara hört en sedan innan

milina.blogg.se

bra låtar!

Linnéa Alpsten

Åhh bra låtar :D

frida christina

Låter härligt!

MATILDA

Bra låtar!

Amanda

Bra musik! :)

Sessie♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att du ska ut och resa igen:)

☆Z I N J A☆

jag kollade också på hart of dixie igårkväll!
dark horse är superbra!

Linda

hoppas allt är bra

Kimmey ~ Kung varje dag

bra låtar :)

Kelly

Bra låtar! <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: