We can't fall any further, we cannot reach any higher if we can't feel ordinary love

| New in, Vardag
Någon som har tips på vad jag kan blogga om eller någon som vill läsa om något speciellt? :)
 
Linnet jag köpte på mellandagsrean som jag inte kunde visa innan eftersom det var hos min mamma ↑
 
Tog en fika i stan med Filip och Sofia, kollade i några butiker och sen åkte vi hem igen. Jag kollade kvällens avsnitt av Paradise hotel på viaplay och sen kom pappa hem. Vi övningskörde bort till Länna, var snabbt inne på Mediamarkt och på vägen hem igen stannade vi och köpte med oss sallad på en pizzeria. Nu sitter jag och kollar på The Walking Dead. Puss&Kram

Åh, så fint! Är det ett linne eller en tunika? :)

Svar: Nice! Har inte sett säsong 3 och 4, men säsong 5 går på tv nu alla vardagar, så jag följer den nu, haha. Tur att det inte är en serie man måste se alla avsnitt för att förstå ;)

kaffehörnan

Vad trevlig dag du haft

linda

jag med ! fint linne.

natalia

Jättefint linne :D

Linnéa

Fin :)
Hihi, underbart att Paradise hotel är tillbaka igen <3

Ida Lindborg ♡

Åh fint! har med det fast i vitt! :D

Sv: nej på torsdag :)

En plats i solen

Fint linne :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint!

sv: hihi, taack :)

Lotta

Sv: Det var så lite så :) Skönt att det fungerade i alla fall =)

Jättefint linne :)))

Lillablå♥

Vad gör du? :)

Linnéa

Oj vad svårt - jag tycker att du har en bra blandning på dina blogginlägg, men ska tänka på saken <3

Åsa

Snyggt!

Sv: Tack!!
Kram

Malin Mattsson

Fint!

Sv; haha ja det har jag, men klickar jag på blogghjälp/forum står det att sidan är nedlagd

KassandraPalma

fint!

sv: daim och jordgubb

KassandraPalma

Längtar du tills du får ditt körkort?

Anonym

vilket fint! :)

MATILDA

fint!

Chanelle

fint! :)

Kashaya

Fint linne.=)

Josse

superfint linne!

Agnes Eriksson

åh så fin, gillar färgen!
Är tillbaka på bloggen btw! kram

Madelene

Snyggt ! :)

Emma

Otroligt fint linne! :)
Kram

Caroline Blomberg

åh va snyggt linne!!

Christina

Vilket snyggt linne :)

Johanna - A dream as a model ♥

så fint :D

linah

åå grymt fint!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

fint det var :D

Olivia C

sv: tack :)
fint linnea! jag kollade också på det men köpte det aldrig haha

Clara

Vilken härlig färg!
Härligt att det går bra med körningen!

sandija-döv-adopterad-fotografi

sött linne ;D

Emma - The one & only

snyggt:D

Sabina

sv: Förlåt för det sena svaret, men tack så mycket!

Fint :D

agnesandersson

Snyggt!! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: