Recept på smoothie

| Recept
 
Räcker till 2-3 glas
1 banan
Några skivor honungs melon
5-6 jordgubbar
4 mandariner
6 isbitar
 
Min åsikt:
Jag tycker att det smakade för mycket banan, den tog liksom över alla andra smaker. Jag känner knappt smaken av melon men jordgubb och manadrin kan man känna om man tänker efter. Jag personligt gillar exotiska frukter mer medan min pappa tyckte den här var godare. En smak sak men den var absolut mycket god!
HJJONSSON

Ser gott ut!

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott!

LIENE

sv: Jag blev lite nöjd med bilden, hihi. Fick fram den där ljusa och färgglada tonen som jag tänkte på.

Smoothie är bra!

Emma Janson

sv: okej vad synd! :/ Fin blogg i alla fall! :)

PINKPIERCINGS.se

Tråkigt att banan smaken tog över mkt.

svar: Tack finis :*

kaffehörnan

Dom ser goda ut

Tack så mycket

Så gott! Älskar smoothie! :)

Svar: Aha, okej. Nej, jag är inte så insatt i det där med Justin, jag bara läser nyheterna. Ibland stämmer ju inte det helt, men det kommer alltid nya uppgifter. Är inte så intresserad av Justin alls, men tycker det är dåligt att han blir särbehandlad bara för att han är känd.. :/

Linnéa

Mmmm, kanske borde provas, låter riktigt gott <3

♫♪ sandra - en musikblogg

gott med smoothie!

Boel

Den låter och ser väldigt god ut :)

Delila

BRA recept! låter gottsomfan. Ha en great tisdag ! :)

Linnéa

Banan tar lätt över, jag ska testa att göra denna utan banan :D

Johanna

va fin blogg! :)

Amanda

Ser gott ut!:)

frida

Ser sjukt gott ut, måste prova! Tack för receptet! :)

ami

Då vet du nästa gång att bara ta en halv banan, fast den såg god ut :)

Madeleine

mums!!

lara&lucy ^^

mums!

Ebba ♥

Åh vad gott!

Sv: Tack så mycket, kram ♥

Linda

Vad gott det ser ut! :D

En plats i solen

Såg gott ut :)

emelie andersson

den kanske man ska prova då :D

sv: tack så mycket finis :)

lindall

va gott

milina.blogg.se

gott!

Ida Lindborg ♡

Åh måste testa! ser supergott ut :D

Sv: hihi jaa! :D

Nathalie Tegelstam

- ååh vad kul :))
Ser gott ut!

☆Z I N J A☆

åh vad gott:D

Emmie

Ååå vad gott!

Julia

åh, det lät som en bra kombination :)

Maja ♥

Den ser god ut :)

- Ja, du får skriva vad du tyckte sen ;)

B R O W N S U G A R

Mums :))

jonna

så gott :)
Ha en bra kväll!

H A N N A ♥

Gud så gott, bra tips! :D

Anonym

sv: tack så mkt! :) den lät god!

Johana Duggin

å de där receptet ska ja testa :D

Josefine Johansson

åh gott!!!

Micaela

ser gott ut, måste testa! :)

Amanda 19år & mamma till Lilly-Lee!

Alltid gott att prova något nytt, kanske går att byta ut till en halv banan och ta mer av något annat :-)

Amanda [SPONTAN]

Mums :) Banan brukar ta över mycket av smaken i smoothies :)

Hanna

Ser gott ut! Måste prova någon dag :D

Clara

Så gott det låter med mandariner och melon i!

Julia - En träningsblogg.

Det låter ju gott :)

LYFTMER

Bra tips :)

Liborius

mums!

Celine

Åh aå gott!

Matilda - tonårsliv i rullsol

Men muuums :D

sannas rum - DESIGNUTLOTTNING I BLOGGEN

Muuums vad gott :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vad gott. :)

SVAR: Man kan förtidsrösta. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: