I'm addicted to you, like a powerful drug I can't get enough of

| New in, Vardag
Köpte nya bikini trosor idag, de har en fin aprikos färg som tyvärr inte syns så bra på bilden. 
 
Idag efter skolan åkte jag till pappas jobb, satt och pluggade ett tag. Vid halv 5 åkte vi till gymmet för att gå på ett grupp tränings pass med inriktning styrka. Det var ett väldigt bra pass. Nu ligger träningsvärken på topp, jag som redan hade en jävlig värk. Åkte och tog en spruta mot hepati A efteråt. Har just kollat på paradise hotel och tänkte nu sätta på ett avsnitt av The Walking Dead. Puss&Kram
Ebba ♥

Jättefin!

Sv: Åh tack så mycket! Kram ♥

En plats i solen

Låter som en bra dag

Linnéa

Fin färg :D

frida christina

Så fina!

Anonym

så fina:) fin blogg

LYFTMER

Åh va skönt med träning, det känns så bra efteråt! :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina :)

MALIN

vilka fina! färgen lär nog bli supersnygg när man är brun :)

KassandraPalma

Alltid bra att ha extra bikinitrosor ;)

Agnes Eriksson

sv: åh taack!
åh snygga, nyanser av rött sviker alltid när man tar kort.. kram

Amanda [SPONTAN]

Riktigt härlig färg :)

isabella

Så fina! :)

LIENE

Säkert fin färg :)

aina [fotoblogg]

Fina :)

Linnéa

Åh, den färgen är ju sååå fin :)

sofia

fin färg :D

Emma

Åh så fina! :)
Svar: Gör så, då kanske jag kan testa någon av de snart! :)
Kram

MADDISENJ.SE

så snygga!!

Linda

Hoppas allt är bra!

Cathie

Snygga!!
Jag sitter också med en jäkla träningsvärk just nu :P

Anonym

Jag måste också köpa en ny bikini!

Johanna

fina!

Sandra

härlig färg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: