Hjälp oss med resmål

| Vardag
I somras åkte jag och några vänner till Rhodos på en party resa. I sommar är det dags igen och jag tänkte fråga er om ni har tips på var man kan åka, vad ni har hört är bra och var ni själva har varit. Dela gärna med er av era erfarenheter och hjälp oss med vilket land/stad vi ska besöka. Det ska vara ett fest ställe ;) 
 
Vi har ju bland annat Magaluf, Ayia Napa, Zakynthos och Ibiza. Vi är ganska så inställda på Magaluf men eftersom ingenting är hugget i sten så är vi öppna för förslag :) 
LIENE

Har tyvärr inga tips.

V I L M A L A ♔

Typ hmm…. Någon grekisk ö eller typ städer i spanien är fet najs, typ malaga eller marbella :D

Felicia

Åh saknar Rhodos när du skrev om det, var också där i somras på en party resa :D

Jag kan rekommendera Magaluf, enda nackdelen är väl att det är
Mest britter haha. Sen har jag hört att Ayia Napa är lite lugnare och inte lika kul som Rhodos :)

anna

kul med partyresa :) jag har bara varit på en sån resa, i sunny beach, tyckte faktiskt det var ett bra ställe!

KassandraPalma

Hört att magaluf är ett bra ställe :)

Kashaya

Rhodos har jag varit men det var läääänge sen.=)

♫♪ sandra - en musikblogg

åh vad kul att resa :)

aldrig varit där, me hade en kompis som åkte och jobbade som bartender på miami, var tydligen STORA fester och inte allt för ovanligt att man fick åka party-limosin på kvällarna!;)

Jag personligen gillar inte att va på ställen med massa fest och sånt, men har bara varit utomlands två gånger - Spanien och Gran Canaria. Tipsar om Gran Canaria, riktigt härligt folk och massa fint. Superhärligt! Men annars kanske... Italien? Thailand? Turkiet? Vet faktiskt inte. :)

En flicka som är stark

åååh vad roligt!

sandra

Hm jag åker ju inte på party resor när jag åker så är inte så bra på att ge förslag men hört att typ Bulgarien ska vara bra ^^

veronica eriksson

Härliga bilder tjejen! :) Kram

En plats i solen

härligt med en resa!

Ja de är sjukt goda :)

Hanna

Det låter kul! :)
SV: Tack :)

Caroline Blomberg

åh partyresa så kul! jag och mina kompisar ska på studentresa och då blir det napa för del som vi tycker verkar ''vildast'' haha kram!

Milina Salihodzic

Fina bilder!

Inga-Linn

Kroatien har jag hört ska vara fint!:)

Cajsa

vad har du för dig för kul i kväll dÅ?

Micaela

Skulle själv vilja åka till Magaluf, har hört att det är ett riktigt fest ställe! Men känner också många (vänner och min syster tex) som varit till Ayia Napa och gillat det supermycket :) så något av dem skulle jag välja :)

Natalie Salazar

Ayia napa helt klart varit där 2 ggr :)

B E A T R I C E

Åhh, vill också åka så till ett ställe med mina kompisar!:)

sv: så kul att du tycker det:) Kramisar♥

Amanda

Ibiza!!
Sen Sunny beach och det ska vara billigt i bulgarien har jag hört :)

ANGELICA - Hälsosamt

Har aldrig varit på en festresa så vet inte ;)

LORISSA LOVEBOMB

Jag kan inga feststället, sådant gillar jag inte :)

Här finns några av mina peruker:

http://lorissalovebomb.se/2012/march/det-stora-perukinlagget.html#comment

Mathilda

Vi ska på studentresa till Ibiza! Det kanske vore något.

sv: Ja det är de verkligen! x

Amanda Persson

åå skulle inte sitta fel med en resa bokad! kram :)

Johanna - A dream as a model ♥

Har tyvärr inga tips, har inte varit ute på så mycket sånt :/

L

men va kuuul!);

ellinett

Gud vad härligt!
Allt bra med dig annars då? :)

Natalie Salazar

Sunny beach, ayia napa, Kreta, gran canaria LAS Palmas . Mallorca, alanya . Malta, typ dem ställena i Europa som är sol och bad :)
Men ayia napa är den bästa

Ronja

Nej vad söt! Jätte fin bild :)

Vicki

Vad kul!! Tyvärr har jag "bara" varit i USA så vet inga bra ställen.. haha :) Rekommenderar dock California ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: