by amanda

| Vardag
Idag vid halv 4 åkte jag till Gullmarsplan och mötte pappa, fyllde på mitt sl kort och sen drog jag vidare in till stan. Där mötte jag Cecilia. Vi kollade i några butiker, köpte en chailatte och sen åkte vi hem till henne. Kollade lite på tv och så tills Åke kom och hämtade oss. Vi mötte Max i Tallkrogen och sen satte vi oss på en italiensk resturang. Det var super gott och efter det blev jag hemskjutsad. Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik. Ska snart sätta på något avsnitt av The mentalist. Puss&Kram
Inga-Linn

Jättefin överdel!:D Var har du köpt den?:)
Sv: haha, jag ade också det innan jag rensade!:D

MADDISENJ.SE

Vilken fin topp

Kashaya

Vad snygg paljettop.

Malin Mattsson

så fin topp!

Stina

Jättefin topp! :)
sv: Ja, maten var supergod! :D

En plats i solen

Lät som en bra dag, underbar topp du har på dig

E.w - photpgraphy

snygg topp. var är den ifrån?!

Cajsa Lindahl

älskar din topp gumman!

sv. jag med! älskar bilder på starbucks,. De är så inspirationsfulla! :O

KassandraPalma

Skit snygg outfit !

Malin

Låter som du haft en bra dag!:)

linah

omg! snygging :O
du liknar min kompis amanda haha! xD

LIENE

sv: Jag gillar lyktorna :) eller hur de heter.

Du passar i den toppen.

Carolina Thoor

Låter som om du hade en helt underbar dag med vänner :D

liborius

Lät som en bra dag:)

natalia

Hättefin :)

FlizanLizan

sv: jajjamän :)

jättefin topp :D

Kristina

SV: Ja visst är den :)

Sjukt snygg topp :D

undefined

Snygg topp!

Emma

Nu har jag läst igenom din jul och nyåret, jag har tagit en paus från bloggen under denna tiden så hade en del att läsa :)
Du verkade ha en fin jul och ett härligt nyår!

Gillar din årsresume :)

V I L M A L A ♔

Åh toppen var jättefin, underbar !

Michelle

Superfin topp!

LORISSA LOVEBOMB

du ser toppen ut :)

Emelie

Snyggt! Är kär i toppen haha ;)

Johanna Gustafsson

vilken fin tröja!
Kram

sandija-döv-adopterad-fotografi

fin du är!

så fin outfit!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: