by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #17
 
Untitled #17 by amandalindstrand featuring lips makeup
 
Godmorgon vänner. Igår spenderade jag dagen hemma i soffan framför serier och på kvällen gick jag hem till Lisa med My och kollade på hockey plus filmer. Kom hem runt 2. Idag blev jag väckt för en halvtimme sedan och har redan hunnit duscha, klä på mig och ätit. Nu ska jag sminka mig och sen föna och platta håret innan jag rullar in mot stan. Ska träffa saknade Ulrika och lite senare runt 4 ska jag möta mamma med kusiner o.s.v för att bowla i Tele2 arena. Hoppas ni får en bra dag. Puss&Kram
Linnéa

Åh, jösses såååå snyggt <3

MATILDA

snyggt!

Michelle

Åh, en massa snyggt!

LIENE

Kul med bowling :) Hoppas du vinner!

Johanna Gustafsson

snyggt!

HJJONSSON

Snyggt!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snyggt!

Erica

Låter som att du har det riktigt kul! (:

Nathalie Tegelstam

snygg outfit :)

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt, I like! :D

veronica eriksson

Gud så snygg outfit! :) Kramar

Liza

Sv: Ellerhur? Dock är det inte jag som har tagit den heheh, från Weheartit, glömde bara skriva det! :)
Men jag tror nog att den äkta fotografen bockar och bugar så mycket! ;)

Sjukt snygga skor! :D
Kram

Amanda

Snyggt! Älskar skorna!

loviisaaa

Åh va snygga saker!

Inga-Linn

Låter som en bra dag!:D
Sv: Ja, verklgien!:)

Emelie

Snyggt! ha en riktigt grym kväll nu! ;)

Malin

så snyggt!

Isabella

Så sjukt snygga skor! :)

Kristina

SV: ja :)

Sjukt snygg outfit! :D

Linda

snyggt btw

☆Z I N J A☆

så fina saker!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Sv: Tack så mycket! :)
Snygga saker du hittat!

Emelie

Så himla snygg outfit! Älskar den :)

Linnéa

Åh, sååå ursnyggt <3

MINNA

Gud va snyggt!!!

Jessica

Snyggt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: