When you get older, your wild life will live for younger days

| Vardag
Igår åkte jag tillbaka till Solna för att hämta de trycka väskorna som vi lämnade där dagen innan. Efter det var det dags att börja förbereda inför julmässa/öppet hus som skulle äga rum samma dag. Vi stod i arenan med vår monter och försökte sälja vår produkt från klockan 12-19.30. Det var trevligt och en bra erfarenhet men lite segt eftersom det inte var såå jätte mycket folk. Gick och la mig tidigt igår, var så himla trött. Idag börjar jag halv 9 och slutar halv 12 som vanligt, ska åka direkt hem och plugga efter det. Puss&Kram
 
Äntligen är våra väskor färdiga. De är gjorda i syfte för att stöda cancer sjuka barn. För mer information klicka er in på vår instagram - barandehjalpuf eller vår facebook - facebook.com/barandehjalpuf. 
Lydia Elstig

vad fin!

Sofia

vilket bra syfte :D

Kajsa-Stina

Så mysigt att stå på en julmässa och försöka sälja er produkt :) Synd bara att det inte var så mycket folk :( Hoppas det kommer fler nästa gång ni ska stå där :)<3

Så otroligt fina väskor också och så fint initiativ att att stödja cancersjuka barn <3 Så fint och viktigt att delta ta i. Massa kramar

♫♪ sandra

snyggt det blev!

Vilken fin väska. :)

marina

sv. tack så mycket!
Väldigt bra budskap iallafall, även fast det inte var så mycket folk!

CECILIA

vilket underbart syfte med väskorna!!

Emelie

Låter kul! Och vilka fina väskor :)

NICOLE

Åh så fina de var! =) Ska gå in och kolla mer på era sidor.
SV: ja det var det verkligen :)

Boel

Åh så fina och bra intiativ!

Sv: Jaaa :D

Josephine - Living in London

Fina :)

Alicia - Alicia And Stuff

Blev jättefint!

Petra

hoppas du får en trevlig helg

Hanna

Vad fina! Och vad roligt med UF ångrar nästan lite att jag inte hade de på gymnasiet :)

Clara

Jättefina på alla sätt!

Emmy Lam

Så fin kasse!

Elin

Fina! :)

Linda

de var fina!:d

Jättefina! Är det tyg eller någon plastväv? :)

Emma Grann Fotografi

Så fina!!

Sanna Preifelt - JULKALENDER ❤

De var fina! :) Bra att ni gör ert UF-företag för en så bra sak också :)

Denise

Himla bra ändamål! Hoppas ni fick några sålda :)

lucydee

Verkligen jätte fina :D

☆Z I N J A☆

Så fin!

Sarah

Vilken cool :)

MATILDA

åh vilken fin tanke! :)

SARA EMILIA

Så fin väska!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: