We will never have a change of mind, we belong together

| Vardag
Hej kompisar! Drog till skolan idag men gick hem efter första lektionen. Är jätte förkyld och idag kände jag mig helt tom på energi så valde att gå hem istället för att försöka bli frisk. Vid halv 6 tog jag mig ute igen eftersom jag lovat Lisa att följa med på hockey match. Så vi tog en öl, gick på matchen och sen fick vi skjuts hem. Nu sitter jag och äter risgrynsgröt och dricka te. Imorgon är det lucia firande i skolan sen utgång. Kramis
Elin

Otroligt vacker!

♫♪ sandra

krya! <3

NICOLE

Vad jobbigt att behöva gå hem :/ Hoppas du kryar på dig!

Krya på dig!

Sofia

Så fin du är :D

Kajsa-Stina

Så fin du är! :)
Jobbigt att du känner dig förkyld. Man blir verkligen sänkt av att vara hängig. Usch. Hoppas du mår bättre idag så du kan fullfölja ditt luciafirande och även gå ut ikväll och ha skoj! Stor kram♥

Karin Lygnersjö

Krya på dig! <3

Otroligt vacker tjej :)

Krya på dig!

☆Z I N J A☆

Vad jobbigt att vara förkyld krya!

Så fin!

linah

snygg<3

Emmy

Åh risgrynsgröt, så himla gott :3

Linda

jätte fin!

Sarah

Krya på dej :)

Hanna

Fin du är! :D

SARA EMILIA

Ha en bra luciahelg!

Josephine - Living in London

Fin!

Liborius

krya på dig!

Boel

Hoppas du mår bättre idag :) Krya på dig!

Sv: Visst är det :D

miningalinn

Vad tråkigt, krya på dig! Hoppas du blir frisk snabbt!:D

Amanda

Hoppas du mår bättre!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: