Pour a shot in my glass cause it makes everything better

| Vardag
 Hej alla mina fina vänner! Jag hoppas att ni hade en riktigt bra julafton. Jag spenderade förmiddagen hemma hos pappa med släkten, åt god mat och öppnade julklappar. Efter Kalle Anka tog jag och syster bilen till våra kusiner och firade med mammas sida av släkten. Åt god mat även där och öppnade julklappar. Kom hem vid 23 tiden, både nöjd och belåten. 
 
Igår hängde jag med Annie på dagen och sen på kvällen drog jag, Hanna och Fanny till Marquise. Träffade massa sköna människor som vi hängde med, kom hem vid halv 7 imorse. 
 
Idag ska jag, Annie, Fanny och Lisa åka på 24 timmars kryssning. Ska bli sjukt roligt så ska packa klart det sista och fixa mig för att dra hemifrån om drygt en timme. Hoppas alla får en grym kväll! Bilder på mina julklappar och från julafton kommer när jag får tid att gå igenom de. Kramis
Boel

Låter som en himla mysig julafton, och kul med kryssning ^^

Sv: Helt klart :D

♫♪ sandra

åh vad mysigt det ser ut på bilden! älskar jukeboxen!

Flisan

Härlig bild :D

Emmy Lam

Ha det så roligt på kryssningen! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Verkligen så fin gran :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Kul med kryssning :)

Sara

Vilken otroligt fin gran :)

Aina Strand

Mysig bild :)

miningalinn

Kul att du hade en bra julafton:)

CECILIA

lät som ett lyckat julfirande!

Kajsa-Stina

Så fin bild! Och det låter som din julafton varit toppen verkligen på alla sätt och vis. Firande med familjen och massa mys. Precis som det ska vara :)

Kul med en kryssning! Vart är det du ska kryssa nånstans eller vad man ska säga? :)

Kramar♥

Pauline

vad kul med kryssning!

Denise

Vad härligt att din jul blev så lyckad ♥

Kashaya

Mysigt foto. Hoppas kryssningen blev lyckad.

Emma

Låter som mysiga dagar! Härlig bild med många klappar!
Kram

MADDISENJ.SE

God fortsättning! Hoppas du haft en underbar jul :)

Emelie

Låter som några riktigt bra dagar det :D

Vilken fin gran!

Liborius

Fin bild:D

Linda

super fin gran!

S A N N A ♥

Så mysig bild!

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Vilken mysig bild :)

Olivia

Vad fick du för presenter iår? Någon favorit?

Helen

Lät som en mysig dag.
Själv låg man total däckad i feber. Men familjen kom förbi en lite stund iaf :)

kaffehörnan

Vad fin gran



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: