I will destroy you in the most beautiful way possible. And when I leave, you will finally understand why storms are named after people

| Vardag
Bilder tagna från min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Hola amigos. Var i Nacka forum med mamma igår, köpte lite julklappar och kollade runt. Åkte hem igen, fixade mig och mötte Fanny. Vi drog till Hellströms, drack någon öl och sen vidare till Lion bar. Mötte brudarna efteråt och vi gick till Marquise. Kom hem vid 3 tiden. Idag har jag jobbat på julmarknaden från 10-18. Åkte då hem, duschade, åt middag och bakade. Sen gick jag till Hanna där hon och Elin var. Kom precis hem därifrån, ska kolla lite på gårdagens Idol innan jag går och lägger mig. Är så sjukt trött fast jag helst skulle vilja dra ut ikväll också. Hoppas alla har/får en grym lördagskväll! ♥
Nelly

Åh, vilket härligt collage! ^^ Och det låter som två trevliga dagar :)

Kashaya

Vad fina bilder.

Ja, nu handlas det som aldrig förr i våra butiker!!

Elin

Kul med julklappsshopping :)

my

Så underbart!

Kajsa-Stina

Jättefina bilder. Så härliga :)

Så mysigt med julklappshandling och vad kul att du fyndade! Har också köpt en del men har ganska mycket kvar ändå haha! Men att ha kommit igång är ju ett steg i rätt riktning :D Kul att stå på julmarknad också. Var alldeles för längesedan jag gjorde det men skulle gärna göra det igen :) Hoppas du annars mår fint idag och får en toppendag! Stor kram♥

♫♪ sandra

åh vad härliga bilder!

sofie

Fina bilder :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina bilder :)

Boel

Härliga bilder, och låter som en bra fredags kväll!
Hoppas du haft en bra helg :)

Sv: Tack :)

Beatrice Jakobsson - Julkalender

Vilka härliga bilder, nu vill man bara åka iväg! :)

Sv: Den var sjukt god, perfekt! :)

Petra

hoppas du har haft en bra helg

Lydia

Så härlig inspo!

Boel

Alltså verkligen härligt inspirerande bilder :)

Sv: Ja verkligen! Tack!

lucydee

Alltid kul men lite shopping :) speciellt julshopping :D

Emelie

Låter som några bra dagar :D Och vilka underbara bilder!

miningalinn

Du verkar var i full fart jämt, vad roligt!:)!

Liborius

underbara bilder!

Sarah

Fina bilder :)

Josephine

Underbara bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: