When you are around, I always seem to smile

| Vardag
 
Hej alla vänner! Åkte till Skrapan efter skolan igår med My och Lisa. Myste på ett fik, pratade om allt möjligt och sen åkte vi hem. Jag och mamma åt middag, kollade på några videos om valet och så. Var en rätt lugn och seg kväll men såna behövs också. Ska göra mig klart för skolan nu innan jag får stress. Puss&kram
Pauline

så mysigt med fik!

Sanna Preifelt

Åh tack för tips :)

Sarah

Mysigt :)

Maja

Alltid uppskattat med musiktips!

rebecca

Bra låtar :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vet du vad du ska rösta på?

sandra

Åh låten med UB40 är så bra :)

Liborius

lät som en mysig dag och kväll:)

♫♪ sandra

haha har bara hört kärleksrevolt av dessa du tipsat om :o

Har du bestämt dig för vad du ska rösta på? :)

Inga-Linn

Är skrapan ett café?:)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Kul med lite tips. :)

Ninni

Sv tack :)

Mysigt! :)

NATHALIE - Fashionblog

Bra låtar :) kram

Johanna

Nice ;)

Hoppas du har en bra torsdag fina du! :)

Kajsa-Stina

sv: Ja eller hur! :)

Så mysigt med fika! Vad fikade ni då?
Hur är det annars idag? Några planer för kvällen? :)

F E L I C I A

kollade på bilderna från Magaluf, sååå underbart!!

fashion

Bra låtar! :D

Denise

Kärleksrevolt är så himla bra låt! :)

Hanna

Myys :)

THE REVOLT

Mysigt med fika med vännerna! ^^

mot plus

härliga låtar! =)

Ha en fin kväll! =)

V I L M A L A ♔

Åh härliga låtar :D

fashion

Hoppas att du kommer ha en bra fredag1 :)

Mia Forsberg

Ja det är den :)

Skönt med en lugn kväll! Som du säger behövs såna kvällar ibland.

Emelie

Härlig musik! :D

jonna

bra låtar :)

Lydia Elstig

Likadant är så bra!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: