Maybe baby we can try to make it right

| New in, Vardag
New in.
 
Igår fyllde Filippa år, stort grattis till dig hjärtat! Vi åkte in till stan på dagen, köpte present till henne och kollade i butiker. Sen åkte vi hem en snabbis innan vi möttes igen, med flera andra för att gå på resturang och fira henne. Efter det gick vi till Hellströms där vi mötte upp fler och sen tog jag och Elin sällskap hem rätt så tidigt.
 
Idag har jag tagit det lugnt och kollat på serier. Vid 4 åkte jag till pappas jobb och sen rullade vi mot Waxholm. Kollade på delar till båten, åt middag på en resturang vid vattnet och nu har jag nyligen kommit hem. Får se om jag drar ut eller stannar inne resten av kvällen. Puss&Kram

Grattis till henne! Älskar det lila linnet!

Kristina ►ll - musikblogg

snyggt! :)

Karin

Fina linnen :)

Maja

Vad roligt med födelsefirande!

Ida Lindborg ♡

snygggtttt!!

Sv: Åh tack! :D

Pauline

vad fina färger

fashion

Super snyggt! :D

VERONICA - fashionblogg

Men så snygga toppar! Älskar den lila, sååå så fin :) Ha en underbar fredag och hoppas du får en fantastisk helg, kramar på dig!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vad fina. :)

NATHALIE - Fashionblog

åh vilka fina, bara älskar färgerna :) kram

Vanessa

Vilka härliga färger! :D

Erika

Fina plagg :)

Amanda

Älskar den till höger, båda var jätte fina!

fashion

Hoppas att du har haft en bra dag :)

Petra

sv ja det var kul med marknaden

fina kläder

♫♪ sandra

härliga färger!

Sarah

Va mysigt o äta på en restaurang vid vattnet :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad fina

Natalia

Så fina!

Emelie

så fina linnen!

snygga linnen!
har också ett lika dant sånt linne som är i lila, fast mina är i vitt och svart :D

Cajsa Lindahl

hej där min fina vän! inte blev det att vi sågs nu i sommar heller. :(

NATHALIE - Fashionblog

Hoppas du får en fin kväll tjejen :) Massor med kramar!

Maja

Gillar den gröna klänningen!

Kelly

Vilka fina linnen :D

Kram

Life of Johanna

Snyggt

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snygga!

Sv: Idag ska jag nog bara ta det lungt, du då? :)

THE REVOLT

Sött inköp! ^^

Grattis till henne! :D

Jennisbeauty

Grymt snygga toppar! Älskar färgerna :)

Erika

Hoppas du har en bra lördag :)

sv. Tack!

J E N N I F E R

så snyggt!

☆Joanna☆

snygga!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: