Jag känner mig fast i systemet och kedjad som slav

| Vardag
Det blev ingen bio igår, åkte istället till gymmet efter jobbet och tränade motion i en timme. Åkte hem och duschade och sen vidare till Länna för att pappa skulle kolla på något och handla. Idag har jag varit i stan med Filippa och Hanna, lunchat tillsammans och köpt presenter. Ikväll ska vi tre på den bion jag pratade om igår. Vi ska se Sex tape, den är nog as bra. Vi hörs sen, puss&kram
Inga-Linn

Skönt att träna!:)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fin :)

Kashaya

Hoppas bion var så bra som du trodde.=) Fint foto by the way.

Ida Lindborg ♡

åh så härlig bild!

Sv: Tack snälla! :D

Amanda

Fin du är!

Emmy

Baserat på trailern och huvudrollsinnehavarna så tror jag att detär en grym film, hoppas att den var det också!

sv;
En av de snyggaste skådespelare som finns, helt klart <3

mot plus

nice pic!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Söt du är!

Liborius

åh mysigt med bio!

LIENE

Gymmet låter också bra :)

Linda [fotoblogg]

Fin outfit! Har sett filmen haha, superrolig :)

Maja

Fin tröja!

natalia

Gött att gymma med juh:D

KassandraPalma

snygg outfit!

Olivia Magnusson

åh skönt att träna!

sv: hihi ja :D
kram♡

Catrine

va kul med gymmet, hoppas filmen blir bra :D

Träning framför bio - bra jobbat! :)

Hur var bion? :)

fashion

Fin bild! :)

♀ THE REVOLT ♀

Söt bild ^^

Rubriken! klockren! >.<

Emelie

Låter som två bra dagar :D Och vilken fin outfit du har!

NATHALIE - Fashionblog

Låter mysigt och så fin bild på dig :) kram

Ninni

Sv. Hih tack :))

Önskar oxå satt ja hade ork med lite träning ;(

jonna

fin du är! :)

ÅH vad mysig tröja<3 ge mig den? :*

Anita

Snygg tröja !

Pauline

vill också gå på bio, så mysigt.

Linnea

Snyggt!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: