It's not like you to say that you're sorry

| Vardag
 
Bilder från helgen. 
 
Igår efter jobbet mötte jag upp Elin, vi åkte till en pub i Fridhemsplan. Beställde in middag och lite senare kom Annie och Filippa. Vi kollade på Derby matchen och drack lite. Efter det var jag så himla trött och otaggad så jag åkte hem och tog det lugnt ett litet tag innan jag gick och la mig. Idag orkade jag inte jobba, och eftersom jag jobbar hos pappa fick jag välja lite själv om jag ville komma eller inte. Nu ska jag nog ställa mig och göra pannkakor, kramis ♥
ɑ n n i k ɑ

Fin blogg!

Emelie

Vilka härliga bilder! Låter som o du hade en bra dag igår :D

fashion

Härliga och fina bilder!! :D

Olivia Magnusson

härliga bilder :D

sv: åh tack!
kram❤

Erika

Så gott med pannkakor ju :)

Linda [fotoblogg]

Vad gott med pannkakor :)

Pauline

fina bilder, var mysigt ni vekar haft :)

Catrine

såg kul ut :D va mumsigt med pannkakor :D

NATHALIE - Fashionblog

Vilka superhärliga bilder :)
- tryck på bilden så ser du vart allt finns att köpa! kramkram

linnea

låter väldigt trevligt det där! :D

Maja

Ser ut som en bra helg!

Inga-Linn

vad roligt ni ser ut att ha haft det!:)
Sv: Ja, det vare!:)

natalia

Gud vad härligt!!

Jennisbeauty

Låter som en himla rolig dag! :D kram

Ida Lindborg ♡

så härliga bilder!!

Sv: jaa, tack så jättemycket! :'D

Anita

Härligt !

Liborius

skönt o kunna bestämma själv om man ska jobba eller ej:)

emelie

Gud så härligt!! :)

Sarah

Mysigt o äta ute :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad är det du jobbar med för din pappa?

Erika

Hoppas du får en fin fredag :)

linnea

härliga Bilder!

giimee

mysiga bilder.

Ni måste haft riktigt trevligt :)

natalia

Ha en fin dag <3

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Härliga bilder. :)

NATHALIE - Fashionblog

Hoppas du får en jättefin helg :) kram

Fina bilder!

Julclaude

Härliga bilder!

Olivia

Fan va kul!

SV: Hihi tack.

Boel

Härliga bilder :)

Marlene S.R

härliga bilder:)

linah

ser kul ut <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: