It must have been bad, 'cause living with me have damn near killed you

| Natur, Vardag
I fredags på dagen var jag i Farsta centrum med Filippa och Julia, åt lunch och kollade i butiker. Åkte sen till Norrtälje, åt middag med familjen på Skärgårdsbåten eller vad den nu heter och efter det tog jag bussen till landet. Landet gänget kom över, vi krökade, spelade kort spel och ja. 
 
I lördags åkte jag och Felicia och tankade, åt lunch i Simpnäs och typ hängde tills syrran slutade. De badade i hamnen och sen fixade vi oss och grillade till middag. Vid åtta tog vi taxi båten till Fejan för bartömning så det var roligt. Efterkaka hos oss sen. 
 
Idag har jag jobbat 3 timmar och sen blev jag hämtad, vi åkte och badade och sen vidare hem till oss. Städade lite från gårdagen och sen rullade vi ner till thairesturangen för middag. Nu sitter jag hemma i Stockholm svin trött, ska snart gå och lägga mig för klockan 8 imorgon ska jag befinna mig på pappas firma för lite jobb. Kramis
fashion

Super super fin bild!! :D

MATILDA

Så fin bild :) Ha en bra dag fina du, kramar!

Ida Gratte

Så fin bild!!

Emilia Sjödin

jättefin bild!

linnea

skönt att bada! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Vilken vacker blomma :)

Marlene S.R

fin bild:)

jennifer

låter som en mysig helg!:)

Josefine

Jätte fin bild!

sv: Tack :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Mysigt!

Ninni - Vimsiga mamman

Låter som en bra helg :)

Kashaya

Lät som en trevlig helg.=)

NATHALIE - Fashionblog

Vilken jättefin bild, så härlig :) kram

Matilda - Skönhetsblogg

jättefin bild!

natalia

Vad mysigt :D

fashion

Mest kul!! :D

Emmy

Låter som trevliga dagar :) Hoppas att det gick bra att jobba på firman idag!

sv;
Förlåt för sent svar men tack så himla mycket! Jaaa hehe, det var gottgott ^^

linnea

mumsigt att äta på thairesturang :)

♀ THE REVOLT ♀

Låter som en skön helg med mkt fint umgänge!^^

mot plus

älskar denna bild! gillar färgen på blommorna starkt !
ha en fin kväll!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: