Film betyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Året är 2028 och OmniCorp, som är världsledande inom robotteknologi, ser ett gyllene tillfälle att tjäna miljarder. När Alex Murphy – en kärleksfull make, far och god polis som gör allt för att hejda vågen av kriminalitet och korruption i Detroit – blir allvarligt sårad, tar OmniCorp chansen att skapa en polis till hälften människa, till hälften maskin. 
 
 
När Joel Kinnaman spelar huvudrollen kan man inte göra annat än att sitta och dregla framför tvn. En av Sveriges snyggaste killar/män. Kan ni förstå reaktionen när han vaknade upp och fick se det som fanns kvar av hans kropp? Sjukaste någonsin. Så himla hemskt, då tyckte jag så otroligt synd om honom. Vad är det för liv? Men trots alla motgångar han möter i livet har han det viktigaste vid sin sida, sin fru och son. Jag älskar slutet på filmen, och jag älskar hur cool han är i sin dräkt. Tänk om man kunde kasta på sig en sån där när man skulle vilja? Se värd film.
 Bild lånad från google.
fashion

Jag vill se dag :D

Ida Lindborg ♡

verkar bra!

Sv: hihi jaa! :D

Den verkar bra! :)

Petra

hoppas du får en skön helg

Linda [fotoblogg]

Den lät intressant :)

Emelie

Låter ju som en bra film! Kanske måste se den :D

MATILDA

den filmen är bra! :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Pauline

verkar rätt bra:)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Den vill jag se. :)

Inga-Linn

Kul med ett filmtips, känns som att det var ett tag sen nu:)

natalia

Verkar rätt bra :)

Jennifer

Tack!
Jag tyckte robocop var jättebra, förutom att det var lite obehagligt att se hans lungor osv. hehe :)

Gillar den filmen! :)

Cassandra

Joel är så himla bra (och snygg hihi) :D

NATHALIE - Fashionblog

Denna verkar bra, ska absolut se den :) kram

natalia

Ha en fin kväll nu finis :)

fashion

Allt bra? :)

Maja

Låter spännande! Får skriva upp den på min film-lista!

marina

Vad gör du ikväll? :)

THE REVOLT

Verkar bra ^^

NATHALIE - Fashionblog

Önskar dig en jättefin lördagskväll :) kram

caroline ♡

Jag vill också se den! Men mest för att Joel Kinnaman är med haha ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: