Det spelar ingen roll om jag ramlar för jag reser mig upp igen

| Natur, Vardag
Åkte ut till landet igår efter skolan, blev bjuden på middag hemma hos farmor och sen kollade jag på serie resten av kvällen. Idag har jag jobbat, slutade för ungefär 40 minuter sen. Har dessutom precis kollat klart på Orange is the new black, grymt avslut på säsong 2! Nu ska jag se det senaste avsnittet av Pretty little liars och sen började fundera på vilken ny serie jag ska börja kolla på, har en hel lista på serier jag vill se. Ikväll ska jag hem till några grannar på middag. Puss&kram
Jennifer

hur fina blommor som helst!
Tack ska du ha förresten :)

mot plus

jaa visst såg den mysig ut! =)

så fina o härliga blommor! =) Ha en fin kväll!

Tessie

Fina bilder! Härlig färg på blommorna..
SV; Ja, super kul!! :)

Inga-Linn

Jag tycker inte det sista avsnittet var så bra som som senaste andra. :)

Hanna

Vackert! :)

Linda

fina bilder

VERONICA - fashionblog

Men så vackra bilder! :) Ha en underbar lördag tjejen, kramar på dig!

Låter som du haft en bra helg hittills! :)

Vad trevligt att bli bjuden på middag! :)

fashion

Super fina bilder!! :D

Vad jobbar du med? :) <3

THE REVOLT

Sjukt vackra bilder!^^

Emelie

Låter verkligen som en härlig dag! Och vilka fina bilder :)

Jennisbeauty

Helt underbart vackra blommor! :) kram

Mia

Fina bilder!

Åh PLL är så bra, jag älskar den serien :D

Ida Lindborg ♡

Så jäkla bra rubrik och bilder!!

Sv: Tack så mycket! :D

Denise

Trevligt med middag! :)

michelle bergström

Fina bilder!

fashion

Hoppas att du kommer ha en bra dag! :D

Amanda

Skönt att komma ut på landet lite granna.

MATILDA

så fina bilder :)

Olivia Magnusson

så fina blommor :D

sv: åh tack :D
kram❤

bexollila

vilka vackra bilder på blommorna

Anita

Så vackra bilder :-)

Beatrice Johansson

Så fina bilder:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Sarah

Va mysigt :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: