Tips om Rabble erbjudande

| Samarbeten
Just nu har Rabble ett jätte bra erbjudande som jag skulle vilja tipsa er om. Det gäller en fotobok, som man får helt gratis. Den har ett värde på 189 kr men man behöver bara betala för frakten som kostar 49 kr. "PhotoBox är störst i Europa på digitalfotoframkallning och på att dela och lagra bilder på Internet."
 
Om ni är intresserade kan ni klicka här för att läsa mer om erbjudandet. 
 
Jag personligen tycker att det är jätte charmigt att framkalla bilder som jag har tagit med min kamera och sedan sätt upp eller rama in de någonstans. Vad kan då vara bättre än att samla de på ett och samma ställe i en bok? Kanske vill du göra en bok och ge bort till en kompis eller förälder? En perfekt present till någon som fyller år eller till någon som du bara vill göra lite extra glad :)
 
Michelle

Bra tips! :)

sussi

himla bra tips...
älskar å framkalla å hänga upp bilder =)

natalia

Älskar album och framkallade bilder :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag skulle behöva göra en bunt med sådana böcker, men tar mig aldrig tiden att sätta mig med det.

Amanda [SPONTAN]

Tack för tipset :)

milina.blogg.se

perfekt tips!

Nathalie Tegelstam

Vilken super bra tips, tack fina du :) kram

Sofia

Bra tips! :)

Louise

Oh tack för tipset!

MALIN

man kan hitta riktigt bra erbjudande på både rabble, let's deal och groupon! härligt :) svar: tack så mycket fina du!

Beställde min fotobok därifrån för typ ett år sen! :)

Svar: Åh, ja då är det lite jobbigare. Men hoppas du klarar den! Kämpa på, du är duktig!

Nathalie Tegelstam

Hoppas du haft en super bra fredag! :) kramkram

Johanna

Åh så härligt tips! Superkul! Kram

Ida Lindborg ♡

läste med det! får också ta och tipsa om det på bloggen :D vet du hur länge erbjudandet gäller?

Sv: Tack fina <3

Inga-Linn

Bra tips!:)

Denise

Oj, det var riktigt bra erbjudande!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: