Thailand del 6.

| Resor
Alla bilder som visas i det här inlägget är från en dag då vi med en annan familj hyrde en båt och besökte några olika öar. Eller ställen man bara kunde komma till med båt. Jag längtar tillbaka varje dag. 


Well, alla bilder förutom den här ego pic'en ;)
 
sussi

förstår att du längtar tillbaka =)

Ida ☯ the sky under the sea

Ser riktigt mysigt/skönt ut!

Nathalie Tegelstam

Ser så underbart ut. Älskade Thailand :) kramkram

Amanda

Så underbart!

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, vad vackert det är

♫♪ sandra

åh förstår att du längtar tillbaka!

HJJONSSON

Härliga bilder! :D

Linnéa Pyrrö

sv; ja verkligen jätte härligt!

åh de där såg inte dumt ut, fina bilder kramar

Johanna

Härliga bilder!

Felicia - Modell

Åh vad härligt det ser ut :)

Anonym

härligt!

Hanna Andersson

Grymt härliga bilder!! :D

Ida Lindborg ♡

Åh så kul, härliga bilder!

SV: jaa verkligen! :D

linnea

vilka härliga bilder :)

MALIN

vilka underbara bilder! svar: tack snälla du!

Inga-Linn

Såå fina bilder! Ser så härligt ut!!:)

milina.blogg.se

fina bilder!

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fina bilder :D

Julclaude - Nudity is not a crime!

Så himla härliga bilder :)

natalia

å vad fint! :D

frida christina

Underbara bilder!

Anonym

sv: det tycker jag med! :) vilka fina bilder, avundsjuk man blir!

Kaffehörnan

Magiska bilder

MATILDA

åh vad härligt :D

Emelie

Åh vad härligt de ser ut! Vart i thailand var ni? :) Kram

Sarah

Mysiga bilder! :)

maria at inredningsvis

ÅHHH vilka härliga foton...min själ njuter :) hoppas att ni har en lika solig Valborg som här i GBG.

Ny post ute...Mega-REA på inredning & kläder :)

Ha en fin vårhelg :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh så härliga bilder. :)

Ida

Åhhh vad härligt det ser ut! Jag var där i Februari och längtar tillbaka så mycket ♥



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: