Thailand del 4.

| Resor
Elledningarna.. helt galet
 
Charmig men ändå inte, jag syster och pappa
cassandra gigel

fina bilder :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så härliga bilder!

Agnes Eriksson

ååh shit grymt härliga bilder!!
sv: haha eller huur! kram

frida christina

Vilka underbara bilder!

aina [fotoblogg]

Åh blir så resesugen när jag ser dessa bilder!!

elin stridh

tusen tack <3 fina bilder du fått till!

Åh, vilka underbara bilder!!

JOHANNAOFSWEDEN ★

Underbara bilder!

Emma Broberg

åh vilka underbara bilder! ha en fin dag, kram. <3

Sarah

Så mycket fina bilder :)
Att man ens får ha elledningarna så :S

Milina Salihodzic

Superfina bilder!

Ida Gratte

åå fint :D
kram!

Emilia Sjödin

Hoppas du har haft en bra dag :)

☆Z I N J A☆

vad snygga bilder!

Irini Vanessa Argiri

åh så fina bilder!

Mirjam Wallmark

Superfina bilder! ♡ kram

Linnéa

Åhå, sååå himlans fina bilder <3

Anonym

sv: tack så mkt :) ÅÅh vill också åka dit!

jonna

mysiga bilder. Man blir ju inte alls sugen på att åka utomlands.. :) hehe

Nathalie Tegelstam

Så underbara bilder! :) kram

Erika

Sjuka elledningar!!

Felicia Lindblom

sv: ja men visst, vad heter du på tumblr? :)

vilka fina bilder :D

Inga-Linn

Vad jobbigt om man skulle få i uppdrag att trassla ut elledningen och du är lite lik din syster, hur många år skiljer det mellan er?:)

Sv: haha, ja, det kanske var en kluring!:)

Celine

Alltså åh vill också!

Sabina

sv: Tackar!

Åh vad härligt :D

LYFTMER

Åh va fint :D

samantha

jättefin blogg!

ebba

riktigt härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: