Bloggen fyller 6 år idag!

| Natur, Vardag
Att jag startade den här bloggen 24 april år 2008 är helt sjukt. Att jag fortfarande är igång och flitigt arbetar och lägger tid på bloggen trodde jag aldrig för några år sedan. Jag hoppas att jag håller igång ännu längre för att kunna kolla tillbaka på mina år som tonåring när jag är äldre är det som driver mig. Grattis bloggen på 6 årsdagen! ♥
Hade en lektion idag och slutade strax före 12. Jag och My åkte till Farsta centrum, mötte min mamma och gick till Nordea. Jag beställde nytt bankomatkort och sen övningskörde jag till Tyresö. Betalade min tatuering i förväg och åkte sen hem. Har skypeat med Filippa och pluggat lite matte, ska snart åka till bowling hallen för träning. Imorgon är det äntligen fredag igen! Puss&Kram
Denise

Skönt med kort-dag! :D

milina.blogg.se

åh vill också tatuera mig!

Nathalie Tegelstam

Skönt att bara ha en lektion :)

Erika

Skoj att övningsköra :)

Johanna - A dream as a model ♥

Fin bild :D

Hanna

Åh, så fin bild!
Grattis till din blogg ;) Wow, 6 år!

natalia

Oj vad länge du har bloggat :D!

sasha =D

va kul gattis till din blogg!
Btw, sjukt fin bild :D

Annster

Fin bild :)

Nathalie Tegelstam

Grattis till din blogg :) kramar

linnea

tiden går fort! :)

Inga-Linn

GRATTIS TILL BLOGGEN, 6 år är sjukt länge!:D
Sv: tack så mycket<3

Ester

Åh va roligt att du har haft bloggen i 6år!! :D super härlig bild, väldigt härligt ljus!!

Ida Lindborg ♡

Åh vad roligt! grattis till bloggen! så himla roligt att se tillbaka haha hur man har utvecklats osv :) 12 och 18 är ju en väldigt stor skillnad :)

Sv: åh tack! :D

♫♪ sandra

grattis bloggen!

Julia

Åh vad fin bild!

nathalie

härlig bild!:)

linah

va länge:D haha grattiiss

milina.blogg.se

grattis till bloggen!

KassandraPalma

6år, såå mycket!!

frida christina

Grattis, det är bra jobbat!

Millan

Jättefin bild! Grattis till din blogg på födelsedagen! :) Min katt fyllde också 6 år igår, 24/4.

Mizca

Grattis!
Då skapade vi dem nästan samtidigt, eller iallafall ett år emellan, för min skapades i mars 2007 :)

Svar: Det förstår jag.
Vad händer i helgen?

Johanna

Åh så kul att du bloggat i hela sex år! Kram

Linda [fotoblogg]

Shit vad länge du haft bloggen, fin bild dessutom :)

Erika

Grattis till din blogg, startade också min år 2008 :)

VERONICA - modeblogg

Åh grattis! :) Vad roligt tjejen, du har sån otroligt bra blogg så hoppas på lika många år till! Ha en underbar fredag fina du, bamsekramar!

Johanna - A dream as a model ♥

Grattis till bloggen :D

Emelie

Oj sex år, jätte roligt! Grattis till bloggen :D

linnea

jääävlar vad länge haha. Men kul att du fortfarande tycker det är kul ju :D

Celine

Grattis till bloggen haha!

Marlene S.R

shit va länge, grattis till bloggen hahha!:)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Kul att ha haft bloggen så länge. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: