Film betyg

| Filmbetyg
 
3/5 hjärtan
Susanna skickas till ett mentalsjukhus efter ett självmordsförsök. Hon hamnar på en avdelning för kvinnor, där var och en har sitt speciella problem. Där blir hon god vän med den provocerande sociopaten Lisa.
 
Tryck här för att se trailern.
 
Jag skrev upp den här filmen på min "måste ses" lista på grund av att Angelina Jolie var med. En av världens vackraste kvinnor. Jag hade dock önskat att hon var huvudpersonen för i den här filmen var hon lite elak. En ganska djup film med ett bra slut. Många kloka ord och tyckte den hade ett fint budskap. Något konstig eller bara allmänt seg ibland men ändå inte dålig. 
 Bild lånad från google
Erika

Den där filmen är verkligen.. weird, men helt okej :)

natalia

Härligt med lite tips nu när det e lov :D

Hanna

Du har en jättefin blogg!

VERONICA - modeblogg

Grymt tips såhär till kvällen, ska nog se den! :) Kramkram, hoppas du fått en fin hleg.

Ida Lindborg ♡

Verkar vara bra :D

Sv: tack så mycket! :D

milina.blogg.se

Älskar Angelina!

Tea

Bra tips!! :D

Linnéa

Kanske att man skulle se den då :)

Elin

allt bra?

Anonym

den är såå bra, har du sett den filmen som dom härmat lite ifrån?gökboet

Emma Broberg

bra tips :D ha en fin dag, kram. <3

MATILDA

tack för tipset :D

natalia

Allt bra med dig? :)

Agnes Eriksson

Åh Angelina Jolie är såå vacker!!
sv: åh tack! kram

Emelie

Låter som en ganska bra film :D

sussi

Tack för tipset får ta å se den =)

sera -

Åh, den filmen är rätt bra!

Nathalie

Kul med lite filmtips. Kanske man ska ta och se den då! :)

jonna

Gillar också den filmen :)

Johanna - A dream as a model ♥

verkar ju vara bra!

Michelle

Den här filmen tycker jag också är väldigt bra. Sett den flera gånger!!

Julclaude - Nudity is not a crime!

Låter som en bra film!

Isadora

Angelina är min gudinna!!
Tycker att den filmen är helt Ok, lite för "mörk" för mig..



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: