Don't come and ask me for help, it's a little too late

| Vardag
Några bilder från igår.
 
Jag och Filippa åkte in till stan, åt lunch på Sandy's och drog sen vidare och köpte ett par byxor till henne. Sen drog vi hem till mig och köpte med oss glass och jordgubbar. Åt det och spelade kubb i solen. På kvällen grillade jag hemma hos mig med Lisa, Sofia och Filip. Det var super mysigt. Idag har jag solat och fått fräknar i ansiktet.. Ska snart hoppa på bussen för att möta mamma i Tyresö. Vi ska njuta av vädret. Hoppas alla får en bra dag ♥
VERONICA - modeblogg

Men så härliga bilder! :) Superfina, och vilka sommarkänslor de ger. Underbart! Ha en toppen söndag, kramar!

♫♪ sandra

åh gott!

Marlene S.R

vad gott det ser ut!:)

Celine

Åh vad varmt och skönt ni ser ut att ha det!

Emilia Sjödin

åhh jordgubbar, nu fick jag värsta sommarkänslan!

natalia

Mysigt :D

Life of Johanna

Såg inte fel ut alls :)

emma

gud så gott med jordgubbar, smarrigt :D

Michelle

Men, åh!! Glass och jordgubbar!!

Johanna - A dream as a model ♥

ser ju gott ut :D

Emma Broberg

ser gott ut :D ha en fin kväll, kram. <3

Sofia

Gott :D

linnea

åh ser lagom lockande ut!

milina.blogg.se

gott med glass och jordgubbar!

Nathalie Tegelstam

Mums, ser hur gott ut som helst :) kramar

Nathalie Tegelstam

Ha en fin kväll vännen! kramar

V I L M A L A ♔

Åhhh himla gott, vad frestad man blir :( kram

Ellen

Så mysigt och gott!

Emelie

Åh så himla mysigt och gott det ser ut! :)

Nathalie

Åh vad gott det ser ut!

Hanna Andersson

Åh ser riktigt gott ut!! :D

Erika

Vad gott det där såg ut :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Vad gott. :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: