Chokladpannkakor med hallon&mango

| Vardag
Chokladpannkakor från i söndags. 
 
Efter skolan igår tog jag och Filippa en powerwalk i regnet på en timme. När vi var klara gick vi hem och sen möttes vi lite senare på kvällen för att äta middag tillsammans, fast det var bara jag som åt. Sitter i skolan och har en hål timme på tre timmar, sen har vi en presentation i engelska/företagsekonomi. Ska på matte hjälp efter skolan och planerna för ikväll är väldigt oklara. 
Men jag och tjejerna ska umgås, äta middag, kröka och kanske gå på fest. Vi får se. Jag hoppas att ni alla får en jätte bra valborg. Puss&Kram
Emelie

Åh vad gott hur gör man såna?
Sv; Åh vad roligt :) Kram

♫♪ sandra

gott!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad gott:)

Felicia - Modell

Vad gott det ser ut :)

Emma Broberg

åhh vad gott :D ha en bra kväll, kram. <3

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Åh vad gott det såg ut. :)

KassandraPalma

åh så gott!

Denise

Åh, har faktiskt aldrig provat chokladpannkakor! :o

Ebba ♥

Åh vad gott!

Erika

Chokladpannkakor har jag inte hört talas om, men ser riktigt gott ut :)

Ida Lindborg ♡

åh muuums!

Sv: Tack snälla! :'D

jessica

Åh herregud vad gott det såg ut!!

tackar :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

gott

Felicia

Det där såg riktigt gott ut! Har aldrig gjort chokladpannkakor förut, måste prova :)

milina.blogg.se

gott!

Kelly

Mums så gott! :D

V I L M A L A ♔

ÅHH men gud vad gott omg :DD kram <3

Ps Jag har just nu en tävling på min blogg där man kan vinna en riktigt fin bikini från Todiefor, och det skulle vara superkul om du ville delta! kram :D

Johanna

Åh så gott! Kram

Emiza

gott :-)

natalia

Så gott :D

Alice

åh vad gott det ser ut!

linnea

mums! :D

Emma Broberg

hur gör man sådanna chokladpannkakor?? :D kram <3

Jen

Shit va gott!!!

KassandraPalma

vilket recept följde du när du skulle göra dessa pannkakor ? :)

A L I C E L A R S D O T T E R

Åh det där såg riktigt gott ut!

Jaa det är riktigt mysigt med kvällspromenad :)

Life of Johanna

Mums vad gott :)

Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

Åh va gott det där ser ut :D

anna

åh, så gott :)

Nathalie Tegelstam

- det har du verkligen så rätt i :)
åh, ser otroligt gott ut! kram

Clara

Har aldrig ätit chokladpannkakor! Ser jättegott ut!

isa

Nej vad gott!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: