by amanda

| Vardag
Fin bild ;)
 
Idag efter skolan fick jag skynda mig hem, byta om och äta en frukt för sen kom Cecilia och Åke och hämtade mig. Vi åkte till bowling träningen och när den var slut hämtade pappa och syrran mig. Vi åkte till en resturang och åt middag och nu sitter jag framför datorn och tänkte sätta på en film. Swefilmer strular med mig men ska försöka lösa det. Ha en fortsatt bra kväll ♥
Louisefoto

Låter som en härlig dag :)

tess

Fin bild !:)

Jag ska fota den imorgon haha !:)

Sara

Önskar jag hade ditt hår!

Inga-Linn

Alltid fina bilder. Låter som en bra dag. Skönt med träning.
Sv; Åh, tack så mycket jag älskar den!:)

Lowa Ek Lagerberg

Vad mysigt med restaurang, vad åt du?

Svar; Tack så mycket, ja, det var riktigt gott :)

liborius

kul med bowling:D

Trevligt att äta på restaurang!

Svar: Det står för min hund som dog för lite mer än två år sen. Hon var en stor del av mig och jag skulle vilja ha något till minne av henne.

Fanny

Jag brukar också använda mig av Swefilmer, det är dock synd att vissa filmer är ibland i jättedålig kvalité. :/

wilma och sanna

söt du är tjejen! :-D
kika gärna in hos oss och ta del av sminktips modetips, träningstips och annat kul! :-) Tror du skulle gilla den faktiskt! ;)
kram

Sara

Önskar dig en fortsatt bra dag!

marina

Allt bra med dig idag då? :)

Milina

Fin!

sandra

skön bild haha :)

Malin

fina duu! <3

Cajsa

hoppas du har det bra annars sötnos! när jag börjar känna att jag mår bättre måste vi ses! allt för länge sen nu!

Natalie

så fint hår! :)

SVAR: Vad kul att du gillar det! :)
kramis

Linn Hagstedt

Fin blogg! Allt bra? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det var en fin bild på dig! :)

Tyra

sv; Tack!
Dina ögonbryn är jättesnygga



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: