by amanda

| Vardag
Tjenare alla kompisar. Här sitter jag i skolan och softar kanten. Matte lektionen börjar alldeles strax och sen är det lunch, vilket är toppen för idag är jag hungriiig. Övningskörandet igår gick jätte bra och jag känner mig väldigt nöjd över min insats :D Idag efter skolan vet jag inte vad som händer men in till stan ska jag inte i alla fall eftersom Obama har blockerat all trafik -.- Men ha en bra dag så hörs vi senare ♥
Amanda

så fin du är :D

sv: åh tack! :)

ViktoriaCaroline

Åh tack så mycket fina du :) <3

Haha dumma Obama, han borde stanna i USA ;)

Finis!

Inga-Linn

Så fin du är! åh, jag saknar matte jättemyckt!;]

Fanny

Sv: Haha jaha! Den var snygg som topp också ;)

Det är nog bäst att hålla sig borta från Stockholms innerstad idag så inte några idioter hittar på något. :)

sanna och wilma

gud vad fin du är!!

Lowa

Fin bild!

Svar: jaha, okej :)

Emelie

Va fin du är :D

marina

Ska du göra något roligt ikväll?

sofia

fin bild! :) <3

Rebecka

Fin!

Sv: Håller med:)

liana

Sv: asbolut! :DD Älskar denna meningen ''Idag efter skolan vet jag inte vad som händer men in till stan ska jag inte i alla fall eftersom Obama har blockerat all trafik -.- '' hahah ;D

Carro

Sv: Tack så mycket! :D

Fin du är :)

Kaffehörnan

Vad trevligt de går bra för dig

tess

Hur länge ska trafiken vara blockad ? ;(

Linda

fin bild!

linah brown

va är de för kamera du använder?:)

Sara - Mamma till Nova&Levin

Ha en fin dag.

malin

fin! :)

-tack!

Kajsa

Så fin du är :)

Emma - The one and only

fin bild:D

Ida

Fin bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: