by amanda

| Vardag
Idag efter skolan åkte jag och My till Actic gym. För er som inte vet om det hade jag gymkort där för ungeför två år sedan och sen började jag gymma på friskis&svettis. Men det gymkortet gick ut i somras och nu letar vi efter ett nytt gym som är billigt och som passar oss båda bra. Vi gick i alla fall till Actic och pratade lite med dom och sen åkte vi hem. Jag har kollat klart på säsong 2 av Nikita och pluggat lite. Nu sitter jag här och lyssnar på musiken. De andra skorna jag beställde kom idag men ni får bilder en annan dag. Puss&Kram
Inga-Linn

Roligt med gym, dock gör jag det inte så ofta eftersom jag spelar fotboll:)

Nathalie Tegelstam

- så lite så :)
Åh älskar Daniel Adams-Rays nya låt!

Celine

Jag älskar this is what it feels like!

Linii

Vilken fin bild, och låtarna är galet bra!! :)

sanna

nikita har jag hört mycket om, är de bra?:)

Vera

Häftiga bildet! Vet inte riktigt vart du bor men kan i alla fall tipsa om Hide way fitnes som är ett jättebra gym!

Allt bra?
Kram

Linda

Härlig bild

lina

bra låtar:)

Terese

Allt bra idag?

LIENE

Godmorgon! Önskar dig en bra dag :)

Lotta

Härligt med gym! Jag testade tre olika innan jag bestämde mig, :)

Fanny

Bra låtar! :)
kram

♫♪ sandra

många bra låtar!

Malin

åh lana del rey är så bra!

sv; krya på dig <3


Sanna

Fin blogg du har!

Agnes Eriksson

lycka till med gymandet! Har ett gymkort men använder det alltför sällan, haha.. kram

Emmy

Actic här är bra i varje fall ;D Asbra låtar btw!!

Ida

Härliga låtar:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: